2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

آزاده نامداری درباره افسردگی و خودکشی چه گفته بود؟ + فیلم

آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون در قالب ویدیویی درباره موضوع افسردگی و ارتباط آن با خودکشی صحبت کرده است.

به گزارش هنرنوشت، ویدیویی از توضیحات آزاده نامداری درباره اهمیت افسردگی و ارتباط آن با موضوع خودکشی ، در فضای مجازی انتشار یافته که این ویدیو را در بالا می توانید مشاهده کنید.

 

آزاده نامداری متولد ۱۳۶۳ مجری سرشناس و سابق تلویزیون بود که حدود 12 سال در برنامه های متفاوت تلویزیون به اجرای برنامه پرداخت و به دلیل برخی حواشی زندگی اش از جمله ازدواج و جدایی جنجالی اش از مجری معروف تلویزیون فرزاد حسنی و ماجراهای بی حجابی اش در سوئیس در نهایت سبب شد که از شغل مورد علاقه اش در تلویزیون کنار گذاشته شود.

 

روز ۷ فروردین سال جاری، مردم ایران با  خبر درگذشت آزاده نامداری شوکه شدند و در حیرت و ناباوری اخبار مرگ مشکوک این مجری سرشناس را دنبال کردند.

 

بنا بر اخبار منتشر شده، آزاده نامداری دچار افسردگی شدید بود و قرص های مرتبط با افسردگی مصرف می کرد و پس از انتقال جسد وی به پزشکی قانونی، در خبری اعلام شد که مرگ او در اثر مصرف بیش از حد قرص های اعصاب و روان بوده است.

 

اگر چه خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه روز بعد این خبر را به نقل از  پزشکی قانونی تکذیب و اعلام کرد که علت مرگ آزاده نامداری با توجه به نتایج سم شناسی از سوی پزشکی قانونی همچنان در حال بررسی است.

 

 

در همین زمینه بخوانید:

آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما درگذشت

آخرین تصویر ویدیویی آزاده نامداری به همراه دخترش در تحویل سال 1400 + فیلم

جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد / شایعاتی درباره علت مرگ

مرگ آزاده نامداری خودکشی نبود

پایان کالبدشکافی پیکر آزاده نامداری

نظر آزاده نامداری درباره عشق و مرگ / کاش 37 سال بیشتر عمر نکنم!

گلایه پدر آزاده نامداری در مراسم خاکسپاری دخترش / آزاده زندگی عاشقانه ای داشت + فیلم

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.