2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

همسر آزاده نامداری درباره علت مرگ همسرش چه گفت؟ + فیلم لحظه وداع

همسر آزاده نامداری (سجاد عبادی) ، جزییات بیشتری از علت مرگ این مجری سرشناس تلویزیون به کارآگاهان گفت.

به گزارش هنرنوشت، مرگ ابهام آمیز  آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما که بازتاب بسیاری در رسانه های ایران داشت، بسیاری از مردم ایران را  که او را می شناختند، شوکه کرد.

 

در همین زمینه بخوانید:

پزشکی قانونی علت اصلی مرگ آزاده نامداری را اعلام کرد / اثبات خودکشی

 

مرگ این مجری سرشناس، یکی از عجیب ترین و رازآلودترین مرگ های آدم های مشهور بود که در نخستین روزهای سال 1400 به وقوع پیوست.

 

لحظاتی پس از اعلام خبر درگذشت آزاده نامداری، گمانه زنی های بسیاری درباره علت مرگ وی مطرح شد که بعد از انجام تحقیقات، موضوع قتل وی با توجه به شواهد، مردود اعلام شد و بررسی ها برای احتمال خودکشی و مسمومیت دارویی قوت گرفت.

 

سجاد عبادی، همسر آزاده نامداری که در زمان مرگ وی به همراه دخترشان در چالوس به سر می برد، وقتی در مقابل کارآگاهان پلیس قرار گرفت، جزییات بیشتری را از علت احتمالی مرگ همسرش مطرح کرد.

 

وی درباره ماجرای این مرگ مرموز به کارآگاهان چنین توضیح داد: روز پنجشنبه به واسطه بیماری مادربزرگش به چالوس رفتم، ماجرای سفر را به آزاده نامداری هم گفتم اما او نپذیرفت و گفت در تهران می ماند.

 

عبادی افزود:  تا روز جمعه تماس هایی با همسرم داشتم و هیچ مورد مشکوکی در رفتار و گفتار آزاده وجود نداشت اما از اواسط جمعه تماس های من و گندم دخترم از طرف او بی پاسخ مانده است و این جواب ندادن به تماس ها پس از ساعت ها بی خبری باعث نگرانی امان شد. پس از نگرانی از حال و روز همسرم به مادرزن خود در تهران تماس گرفته و از او خواستم سری به خانه مان بزند و جویای حال آزاده شود. متاسفانه وقتی مادرزنم با نگرانی به خانه مان رفت با جسد آزاده روبه رو شده بود.

 

همسر آزاده نامداری گفت: همسرم به خاطر بیماری افسردگی شدید در مصرف دارو زیاده روی می کرده و گاهی 4 یا 5 قرص را همزمان مصرف می کرد.

 


با توجه به اظهارات همسر آزاده نامداری بررسی های میدانی باتوجه به دوربین مداربسته و بسته بودن در آپارتمان خانواده آزاده نامداری هیچ ورود و خروجی به عنف ، داخل خانه صورت نگرفته و از آنجایی که قرائن جسد هیچ اثری از وقوع قتل نداشته از جمله عدم وجود آثار ضرب و جرح، کبودی روی جسد، بهم ریختگی خانه و ... پلیس مطمئن است آزاده نامداری به قتل نرسیده است و علت مرگ او باید از طریق پزشکی قانونی مشخص شود تا پلیس و مقام قضایی ادامه تحقیقات را طبق نظر کارشناسانه پلیس پیش ببرد.

 

اما با توجه به اظهارات همسر آزاده نامداری درباره زیاده روی متوفی در مصرف دارو به دلیل افسردگی شدید، دو موضوع خودکشی و مسمومیت به دلیل زیاده روی در مصرف دارو از جمله احتمالات مرگ آزاده نامداری است و باید تا یک هفته دیگر و اعلام نتایج آزمایش های سم شناسی از سوی پزشکی قانونی منتظر بود تا مشخص شود علت اصلی مرگ این مجری سرشناس تلویزیون چه بوده است؟

 

کشف شدن یادداشتی در منزل متوفی که برای دخترش گندم نوشته و بوی وداع و خداحافظی می داد، چنانچه پزشکی قانونی دلیل مرگ را خودکشی بداند، از جمله مستندات خودکشی به حساب می آید و اگر علت مرگ زیاده روی در مصرف دارو و مسمومیت باشد، تنها یک دلنوشته غم انگیز برای دخترش به حساب خواهد آمد.

 

همچنین در روزهای گذشته گفته شد که دایی آزاده نامداری که در زمینه روانپزشکی تخصص دارد، علت مرگ او را ایست قلبی اعلام کرده بود اما مسوولان قضایی اعلام کردند: هیچ کس جز پزشکی قانونی علت مرگ آزاده نامداری را مشخص نمی کند. تاکنون ایست قلبی جزو موارد تیم تحقیق نیست و باید منتظر اعلام پزشکی قانونی درباره مرگ آزاده نامداری باشیم.

 

 

در همین زمینه بخوانید:

آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما درگذشت

آخرین تصویر ویدیویی آزاده نامداری به همراه دخترش در تحویل سال 1400 + فیلم

جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد / شایعاتی درباره علت مرگ

مرگ آزاده نامداری خودکشی نبود

پایان کالبدشکافی پیکر آزاده نامداری

نظر آزاده نامداری درباره عشق و مرگ / کاش 37 سال بیشتر عمر نکنم!

گلایه پدر آزاده نامداری در مراسم خاکسپاری دخترش / آزاده زندگی عاشقانه ای داشت + فیلم

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.