2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

گلایه پدر آزاده نامداری در مراسم خاکسپاری دخترش / آزاده زندگی عاشقانه ای داشت + فیلم

پیکر آزاده نامداری صبح امروز 9 فروردین ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد و پدرش در این مراسم از دروغ پردازی ها در فضای مجازی درباره وی گلایه کرد.

به گزارش هنرنوشت، پیکر آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون صبح امروز دوشنبه هشتم فروردین ماه 1400 با حضور جمع محدودی از خانواده و آشنایانش تشییع شده و در جوار  زنده یاد صدیقه کیانفر در قطعه هنرمندان ایران به خاک سپرده شد.

 

روز گذشته خانواده وی با انتشار بیانیه‌ای از مردم خواستند به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم حضور پیدا نکنند.

 

پدر آزاده نامداری در  این مراسم، در سخنان کوتاهی با گلایه از ضایع شدن حق آزاده نامداری در فضای مجازی بیان کرد: « آزاده روحش آزاده بود آزاده من خیلی مهربان بود و زندگی عاشقانه ای با همسرش سجاد داشت. من خودم دبیر ادبیات هستم اهل ادبیات و مطبوعات هستم، حتماً زمانی درباره او خواهم نوشت تا حقش ضایع نشود.

 

وی افزود: دختر من روشنفکر و خردمند بود از یک خانواده معلم بود معلم‌ها اهل زندگی و وفا و امید هستند امیدوارم حلالش کنید. اگر کسی از او رنجشی داشت او را ببخشد. او در عمر کوتاهش مردم را دوست داشت. هرچه در فضای مجازی می‌نویسند دروغ است هرکسی می‌خواهد حقیقت را بداند با من صحبت کند.

من از سجاد به خاطر چهار پنج سال زندگی با آزاده ممنونم که شوهر واقعی بود. امیدوارم من و سجاد بتوانیم گندم را مثل آزاده بزرگ کنیم و آزاده جدید تحویل جامعه بدهیم. جامعه ای که امثال آزاده را نمی پذیرد!» 

 

به گزارش مهر این مراسم امروز با حضور جمعی از آشنایان او، مردم و برخی هنرمندان برگزار شد و حجت‌الاسلام دعایی بر پیکر آزاده نامداری نماز خواند. 

 

آزاده نامداری مجری تلویزیون طی یک دهه در این رسانه فعالیت داشت. درگذشت این مجری تلویزیون نیز با حواشی مختلفی همراه شد و هنوز علت مرگ او هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

 

امشب 9 فروردین ماه ساعت ۲۰ نیز مراسم آزاده نامداری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 

در همین زمینه بخوانید:

آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما درگذشت

آخرین تصویر ویدیویی آزاده نامداری به همراه دخترش در تحویل سال 1400 + فیلم

جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد / شایعاتی درباره علت مرگ

مرگ آزاده نامداری خودکشی نبود

پایان کالبدشکافی پیکر آزاده نامداری

نظر آزاده نامداری درباره عشق و مرگ / کاش 37 سال بیشتر عمر نکنم!

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.