2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
رسیدگی به پرونده مرگ آزاده نامداری پایان یافت

رسیدگی به پرونده مرگ آزاده نامداری پایان یافت

رسیدگی به پرونده مرگ آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما در پزشکی قانونی خاتمه یافت.

به گزارش هنرنوشت به نقل از ایسنا، عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور امروز 25 اردیبهشت ماه در حاشیه نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره نتیجه نهایی پرونده مرگ آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما با بیان این که رسیدگی به این پرونده در سازمان پزشکی قانونی تمام شده است، توضیح داد: در مواردی که عزیزان معروف هستند و اسامی مطرح می‌شود ما تلاش می‌کنیم که نشر را به دستگاه قضایی بدهیم و با صلاحدید آنان اعلام می‌شود. 

 

پیکر بی جان آزاده نامداری، مجری سابق صداوسیما در حالی که بیش از یک روز از زمان مرگ او می گذشت، روز هفتم فروردین ماه سال جاری در آپارتمانش واقع در منطقه سعادت‌آباد تهران کشف شد.

 

بعد از اعلام خبر درگذشت ناگهانی آزاده نامداری، بسیاری خودکشی را علت درگذشت این مجری سابقه تلویزیون عنوان کردند ولی با وجود گمانه زنی های بسیار در این زمینه، هیچ کدام از آنها از سوی مراجع قضایی به تایید نرسید و اظهار نظر قطعی در این زمینه را به انجام آزمایش ها و بررسی های لازم از سوی پزشکی قانونی منوط دانستند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.