2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد / شایعاتی درباره علت مرگ

جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد / شایعاتی درباره علت مرگ

جسد آزاده نامداری برای بررسی به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش هنرنوشت،  دکتر مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انتقال جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی خبر داد و به ایسنا گفت: تیم اعزامی پزشکی قانونی پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات اولیه، با دستور قضایی جسد مرحوم نامداری را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

 

 

بیشتر بخوانید:

آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما درگذشت

آخرین تصویر ویدیویی آزاده نامداری به همراه دخترش در تحویل سال 1400 + فیلم

سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری کیست؟

واکنش احسان کرمی مجری تلویزیون به درگذشت آزاده نامداری / ازت گلایه دارم آزاده!

مرگ آزاده نامداری خودکشی نبود

پایان کالبدشکافی پیکر آزاده نامداری

گلایه پدر آزاده نامداری در مراسم خاکسپاری دخترش + فیلم

 

به گفته وی،  از فردا کالبدگشایی و آزمایش‌های سم‌شناسی و... روی جسد انجام خواهد شد و در روزهای آینده با بررسی دلایل و تطبیق نتایج آزمایش‌ها، علت مرگ آزاده نامداری را به مقام قضایی اعلام خواهند کرد.

 

وی درباره برخی شایعات مطرح‌شده درباره علت مرگ و شرایط ظاهری جسد نامداری توضیح داد: هرگونه اظهارنظر در این باره شایعه است و پزشکی قانونی پس از انجام بررسی‌ها و... علت مرگ را اعلام خواهد کرد.

 

پیکر بی جان آزاده نامداری  عصر امروز 7 فروردین ماه در آپارتمانش پیدا شد و پدر و مادر این مجری سابق تلویزیون به دنبال دو روز بی خبری از دخترشان به خانه او واقع در منطقه سعادت آباد تهران مراجعه می کنند و با جسد بی جان او روبرو می شوند. 

 

از زمان مرگ آزاده نامداری حدود 48 ساعت گذشته است و همسر و فرزند آزاده نامداری نیز دو روز قبل و تقریبا همزمان با زمان درگذشت وی راهی سفر به سمت شمال ایران شده اند.

 

ابهامات بسیاری درباره دلیل مرگ این مجری وجود دارد که با انتقال جسد او به پزشکی قانونی و بررسی همه جانبه این مسائل تا چند روز آینده به این ابهامات پاسخ داده می شود.

 

پس از اعلام خبر درگذشت آزاده نامداری اخبار غیر موثق درباره احتمال خودکشی وی، ابتلا به کرونا، بارداری آزاده نامداری، نگهداری حیوانات خانگی غیرمعمول مثل تمساح و سوسمار در خانه و ... در فضای مجازی منتشر شده است که این اخبار هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.