2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
پایان کالبدشکافی پیکر آزاده نامداری/ تحویل جسد به خانواده

پایان کالبدشکافی پیکر آزاده نامداری/ تحویل جسد به خانواده

کالبدشکافی پیکر آزاده نامداری به پایان رسید و پیکر وی برای تدفین به خانواده اش تحویل داده شد.

به گزارش هنرنوشت،  فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران به باشگاه خبرنگاران گفت: جسد آزاده نامداری به سالن تشریح کهریزک رفت. در حال حاضر تشریح تمام شده است و ما کالبد گشایی را به اتمام رسانده‌ایم و نمونه های لازم را برداشته و به آزمایشگاه ارسال کرده ایم و از امروز کار آزمایشگاه شروع می‌شود. بنده باردار بودن خانم نامداری را کاملاً تکذیب می‌کنم. بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی که توسط کارشناسان پزشکی قانونی انجام شد هیچ آثاری از بارداربودن به دست نیامد. رحم و ضمائم رحم ایشان در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی بوده است. هیچ گونه آثار جراحت و ضرب و شتم در کالبد شکافی ظاهری دیده نشد.

 

وی در پاسخ به سوال دیگری که از خانه خانم نامداری مقداری قرص کشف شده و آیا آن قرص‌ها نشانی بر خودکشی او بوده است گفت: این موارد باید پس از بررسی آزمایش ها مشخص شود.

 

فروزش افزود: زمان اعلام نتایج کاربرد شکافی آزاده نامداری خارج از نوبت قرار گرفته و سعی می‌کنیم به صورت سریع تر کار خود را انجام دهیم و نتایج را در اختیار مرجع قضایی قرار دهیم.

 

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران درباره زمان اعلام نتایج آزمایش ها بیان کرد: اعلام نتیجه بستگی به نوع آزمایش ها دارد نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن در نظر گرفت. در بدو معاینه و کالبدگشایی هیچ گونه اظهار نظری درباره نوع ماده نمی‌دهیم، آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به جواب سوالات برسیم . اظهار نظر درباره نوع ماده یا داروی مصرفی در حال حاضر زود است و باید ابتدا نتایج گرفته شود و سپس به مرجع قضایی اعلام کنیم آیا در نمونه ها دارو و مواد مخدر کشف شده است یا خیر، در حال حاضر پیش از اعلام نتایج هیچ اظهار نظری نمی‌کنیم.

 

پیکر آزاده نامداری بعد از پایان آزمایش ها و نمونه برداری ها و کالبدشکافی برای تدفین به خانواده اش تحویل داده شد.

 

در همین زمینه بخوانید:

آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما درگذشت

آخرین تصویر ویدیویی آزاده نامداری به همراه دخترش در تحویل سال 1400 + فیلم

جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد / شایعاتی درباره علت مرگ

مرگ آزاده نامداری خودکشی نبود

گلایه پدر آزاده نامداری در مراسم خاکسپاری دخترش + فیلم

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.