2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

حرف های عاشقانه در دقیقه 90 / ابراز علاقه مهران به آوا در شب خواستگاری + فیلم

مهران در دقیقه نود و در شب خواستگاری آوا تصمیم می گیرد علاقه اش را به او ابراز کند که عاشقانه های مهران را به او در این ویدیو می توانید تماشا کنید.

به گزارش هنرنوشت،  در قسمت چهارم از سریال عاشقانه «هم بازی»، مهران با نقش آفرینی (حسین مهری) تصمیم می گیرد پس از سال ها نگه داشتن راز دوست داشتن آوا در آخرین فرصتی که در اختیار دارد و درست در شب خواستگاری آوا با نقش آفرینی (نیلوفر کوخانی) به او ابراز علاقه کند.

 

عاشقانه های مهران را به آوا می توانید در ویدیوی بالا تماشا کنید.

 

پخش سریال نوروزی  «هم بازی» از ۲۷ اسفند هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما آغاز شده است و  بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند عبارتند از: 


علیرضا استادی، امیر کاظمی، دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، محیا دهقانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی و با حضور، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند.

 

ملودرام عاشقانه‌ «هم بازی» را با نگاه ویژه ای به موضوع هویت و روابط جوانان، وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی نوشته اند. 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
مونا 1400/01/25
چرا واسه من فیلمش نمیاد من عاشق بازیگرحسین مهری هستم
ناشناس 1402/03/02
وای خیلی خوبه خیلی عاشقانه است مهران کل انگاری کتاب عاشقنه خونده بود آوا انگار منتظر حرف مهران بود وای این سکانس خیلی خوبه 😍😍😍😍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.