2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پولاد مختاری بازیگر جدید در سریال هم بازی

پولاد مختاری بازیگر جدید در سریال هم بازی

پولاد مختاری یکی از بازیگران نوظهور در سینمای ایران است که در سریال «هم بازی» نیز ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، پولاد مختاری یکی از بازیگران جدید و نوظهور در سینمای ایران است که برای نخستین بار با سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده در قاب تلویزیون دیده می شود.

 

 

سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در تهران ادامه دارد. این سریال برای پخش در ایام نوروز برنامه ریزی شده است و تصویربرداری آن در دو گروه همچنان در حال انجام است.

 

زمان پخش این سریال ملودرام عاشقانه از 27 اسفندماه سال 99 ساعت 21:30 از شبکه دو سیما اعلام شده است.


علیرضا استادی و امیر کاظمی از بازیگران جدیدی هستند که در کنار  بازیگران دیگر این سریال شامل دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، محیا دهقانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار،زهره نعیمی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی و با حضور، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند ایفای نقش می کنند.

 

ملودرام عاشقانه‌ «هم بازی» را با نگاه ویژه ای به موضوع هویت و روابط جوانان، وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی نوشته اند. 

 

 

 

 

زندگینامه پولاد مختاری:

 

پولاد مختاری یکی از بازیگران جدید و نوظهور در سینمای ایران است که نخستین تجربه بازیگری او به فیلم «نوراستنی» به کارگردانی امید توتونچی بازمی گردد و برای نخستین بار نیز با سریال «هم بازی» در قاب تلویزیون ظاهر شده است.

 

پولاد مختاری به گفته خودش از سال 84 به طور اتفاقی به بازیگری علاقه مند شده و از سال 86 با شرکت در کلاس های آموزش بازیگری در موسسه کارنامه به طور جدی تر علاقه مندی خود به بازیگری را دنبال کرده است. 

 

هدایت هاشمی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون که استاد او در بازیگری است،  نقش مهمی در بازیگر شدن او داشته و با دعوت کردن پولاد مختاری به تئاتر های مختلف مسیر او را در خواسته اش هموارتر کرد. اما این بازیگر معتقد است که بازیگری روی صحنه تئاتر ماندگار نیست و به همین دلیل به ثبت لحظه و بازیگری در سینما بیشتر علاقه مند شد و پس از آن در سه تله فیلم و یک سریال هم ایفای نقش کرد که بعدها از ایفای نقش در این آثار ابراز پشیمانی کرد.

 

 

بعد از مدتی از سوی امید توتوتچی برای ایفای نقش در یک فیلم کوتاه با عنوان «باران» دعوت به همکاری شد و به دنبال آن نیز مقدمات حضور او به عنوان نقش اصلی یک فیلم سینمایی به کارگردانی امید توتونچی با عنوان « نوراستنی» فراهم شد و به این ترتیب پولاد مختاری با فیلم سینمایی «نوراستنی» روی پرده سینما دیده شد.

 

این بازیگر سینما در مراسم نقد و بررسی فیلم «نوراستنی» گفته است که مسیر سختی را برای بازیگر شدن و دیده شدن پیموده است و بعد از  10 سال بازیگری در تئاتر، چندین فیلم کوتاه، تله فیلم و سریال، سرانجام با فیلم «نوراستنی» به کارگردانی امید توتونچی فرصت یافت تا روی پرده سینما دیده شود.

 

پولاد مختاری که پیش از این برای نخستین بار با سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی در قاب تلویزیون دیده شده بود، بار دیگر  با سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده برای دومین بار بازیگری در یک سریال را تجربه می کند.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
شقایق 1401/10/15
آقای پولاد مختاری در سریال خانه امن و سریال هم بازی خیلی عالی ایفای نقش کرده است امیدوارم هر کجا که هستی همیشه شاد و سلامت باشی 🙏
خاطره 1402/03/16
اول فکر کردم رضا بهرام هستن چقدر شباهت!!!☺️

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.