2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
محیا دهقانی بازیگر  نقش روشنا در سریال «هم بازی» کیست؟

محیا دهقانی بازیگر نقش روشنا در سریال «هم بازی» کیست؟

محیا دهقانی در سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده در نقش روشنا ایفای نقش کرده است.
به گزارش هنرنوشت، محیا دهقانی یکی از بازیگران سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده است که در نقش روشنا ایفای نقش کرده است.
 
 

زمان پخش این سریال ملودرام عاشقانه ساعت ۲۱:۳۰ اعلام شده است و داستان آن درباره روابط جوانان، اشتغال و هویت جوانان به قلم وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی نوشته شده است.

 

بازیگران این سریال عبارتند از :  دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخانی، مریم مومن،امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، محیا دهقانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی و با حضور آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر و با هنرمندی کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا  و علیرضا اوسیوند

 
 
 
 
زندگینامه محیا دهقانی:
 
محیا دهقانی متولد ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران و دانش آموخته رشته بازیگری و ادبیات نمایشی است و این شانس بزرگ را داشت تا نخستین تجربه سینمایی خود را با یکی از کارگردانان مشهور ایرانی در سال های اخیر پشت سر بگذارد. او برای نخستین بار در فیلم ««شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار وارد سینما شد و  جلوی دوربین رفت.
 
 
محیا دهقانی در فیلم شیار 143 ساخته نرگس آبیار
 

این بازیگر برای نخستین بار با سریال «قهر و آشتی» در قاب تلویزیون ظاهر شد و  در سریال «پایتخت۴» نیز در نقش «سوسن» حضور داشت.

 

محیا دهقانی همچنین شانس حضور در فیلم سینمایی تحسین شده «ماجرای نیمروز» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» را داشت و  در این فیلم در نقش فریده ایفای نقش کرد.

 

یکی از افتخارات این بازیگر جوان، دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از نهمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو برای بازی در فیلم کوتاه «باهر» به کارگردانی حسن آخوندپور است.

 

 

این بازیگر جوان روی صحنه تئاتر نیز تجربیاتی داشته است که از آن جمله می توان به نمایش «زنجیرشدگان» به کارگردانی مسعود ترابی، نمایش «دو سه چیزی که نمی دانید» و «خسیس به روایت یک بازپرس» به کارگردانی آناهیتا قرچه و نمایش «خانه برناردا آلبا» به کارگردانی میلاد اخگر اشاره کرد.
 
وی همچنین تاکنون تجربه ساخت یک فیلم کوتاه با عنوان «شب، سکوت، رهایی» را به عنوان نویسنده و کارگردان در کارنامه هنری خود داشته است.
 
 
 
 
از جمله فیلم های سینمایی که محیا دهقانی در آنها ایفای نقش کرده است می توان به فیلم های  زیر اشاره کرد:
 
 لب خط ساخته علی جبارزاده
کُنجانچَم ساخته یاسمن نصرتی
لیلاج ساخته داریوش یاری
ماجرای نیمروز ساخته محمدحسین مهدویان
شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار
سریال «قهر و آشتی» ساخته علی ژکان
سریال پایتخت ۴ ساخته سیروس مقدم
مستند داستانی «سبز سفید سرخ» ساخته ابوالفضل جلیلی
فیلم کوتاه «باهر» ساخته حسن آخوندپور
 
انتهای پیام/
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.