2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
هانیه غلامی بازیگر نقش محیا در سریال هم بازی

هانیه غلامی بازیگر نقش محیا در سریال هم بازی

هانیه غلامی یکی از بازیگران سریال هم بازی به کارگردانی سروش محمدزاده است که در نقش محیا ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، هانیه غلامی یکی از بازیگران سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده است که در نقش محیا ایفای نقش کرده است. این سریال  از 27 اسفندماه 99 از شبکه دو روی آنتن رفته است.

 

 

سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در تهران ادامه دارد. این سریال برای پخش در ایام نوروز برنامه ریزی شده است و تصویربرداری آن در دو گروه همچنان در حال انجام است.

 

زمان پخش این سریال ملودرام عاشقانه از 27 اسفندماه سال 99 ساعت 21:30 از شبکه دو سیما اعلام شده است.


علیرضا استادی و امیر کاظمی از بازیگران جدیدی هستند که در کنار  بازیگران دیگر این سریال شامل دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، محیا دهقانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی و با حضور، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند ایفای نقش می کنند.

 

ملودرام عاشقانه‌ «هم بازی» را با نگاه ویژه ای به موضوع هویت و روابط جوانان، وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی نوشته اند. 

 

 

 

زندگینامه هانیه غلامی:

 

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ماه ۱۳۷۳ در تهران و دانش آموخته رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد تهران است که با فیلم سینمایی «یکی میخواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی وارد سینما شد و در نخستین تجربه بازیگری خود با  آناهیتا نعمتی، سیدشهاب حسینی، یکتا ناصر و مرتضی کوهی همبازی شد.

 

هانیه غلامی در فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»

 

غلامی که از کودکی به حرفه بازیگری علاقه مند بوده است، فیلم های بسیاری را دیده و درباره بازیگری مطالعات بسیاری داشته است و بارها برای ورود به این عرصه تست بازیگری داده است و سرانجام برای ایفای نقش در فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی پذیرفته شد که البته برای بازی در نقش یاسمن یک دختر 17 ساله در این فیلم ناچار شد وزن خود را کاهش دهد و بنابراین در طول یک ماه 10 کیلو وزن خود را کاهش داد تا به نقش مورد نظرش در این فیلم نزدیک تر باشد.

ایفای نقش او در این فیلم نظرات بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد و به این ترتیب مسیر بازیگر شدن او هموارتر شد.

 

هانیه غلامی در سریال «هیولا»

 

هانیه غلامی برای نخستین بار با سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که سال 93 تولید شد، در قاب تلویزیون دیده شد و نقش لیلا فرهمند را بازی کرد و بازی درخشانی را به نمایش گذاشت و پس از آن در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری که از شبکه نمایش خانگی پخش شد، نقش هاله اولین عشق دوران جوانی هوشنگ شرافت را بازی کرد که به دیده شدن بیشتر او در بازیگری کمک شایانی کرد.

 

فیلم «اصلا جور در نمیاد»، و سریال « زخم»، «آرام می گیریم»، «نفوذ» و «روبیک» از دیگر آثاری است که هانیه غلامی در آنها ایفای نقش کرده است.

 

هانیه غلامی و مادرش لادن سلیمانی

 

مادر هانیه غلامی لادن سلیمانی است که او نیز از جمله بازیگران سینما و تلویزیون است.

 

 

هانیه غلامی بهمن ماه سال 95 خبر ازدواجش را با محمد پناهی اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
مهرآگین 1400/01/04
عاااااالی😍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.