2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
مهتاب شیروانی بازیگر سریال هم بازی

مهتاب شیروانی بازیگر سریال هم بازی

مهتاب شیروانی یکی از بازیگران جوان سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده است که به زودی روی آنتن می رود.

به گزارش هنرنوشت، مهتاب شیروانی یکی از بازیگران جوان سریال سروش محمدزاده با عنوان «هم بازی» است که از 27 اسفندماه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

 

سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در تهران ادامه دارد. این سریال برای پخش در ایام نوروز برنامه ریزی شده است و تصویربرداری آن در دو گروه همچنان در حال انجام است.

 

زمان پخش این سریال ملودرام عاشقانه از 27 اسفندماه سال 99 ساعت 21:30 از شبکه دو سیما اعلام شده است.


علیرضا استادی و امیر کاظمی از بازیگران جدیدی هستند که در کنار  بازیگران دیگر این سریال شامل دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، محیا دهقانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی و با حضور، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند ایفای نقش می کنند.

 

ملودرام عاشقانه‌ «هم بازی» را با نگاه ویژه ای به موضوع هویت و روابط جوانان، وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی نوشته اند. 

 

 

 

زندگینامه مهتاب شیروانی:

 

مهتاب شیروانی متولد 12 آبان ماه سال 1374 در تهران است و دانش آموخته رشته ادبیات فارسی است که کارش را در زمینه بازیگری با تئاتر شروع کرده است.

 

شیروانی برای شروع کار بازیگری از کلاس های بازیگری وحید جلیلوند و سیما تیرانداز بهره برده است و برای نخستین بار در سریال تلویزیونی «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی در قاب تلویزیون دیده شد.

 

شیروانی در سریال پدر در نقش عاطفه یک دختر دانشجو و دوست بازیگر اصلی این سریال یعنی ریحانه پارسا در نقش لیلا بازی کرد.

 

این بازیگر که به تازگی وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است، برای دومین بار بازیگری در سریال های تلویزیونی را این بار با سروش محمدزاده و با سریال «هم بازی» تجربه می کند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.