2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
زهره نعیمی بازیگر نقش نرگس در سریال هم بازی

زهره نعیمی بازیگر نقش نرگس در سریال هم بازی

زهره نعیمی در سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده در نقش نرگس ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، زهره نعیمی یکی از بازیگران سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده است که در نقش نرگس ایفای نقش می کند. این سریال  از 27 اسفندماه از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

 

 

پخش سریال نوروزی  «هم بازی» از ۲۷ اسفند هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما آغاز می شود و  بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند عبارتند از: 


علیرضا استادی، امیر کاظمی، دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، محیا دهقانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی و با حضور، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند.

 

ملودرام عاشقانه‌ «هم بازی» را با نگاه ویژه ای به موضوع هویت و روابط جوانان، وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی نوشته اند. 

 

 

زندگینامه زهره نعیمی:

 

زهره نعیمی متولد یکم خرداد سال ۱۳۷۵ در  تهران و دانش آموخته هنر از دانشگاه سوره است. این بازیگر جوان کار بازیگری را از سال 94 و با شرکت در کلاس های آموزش بازیگری تئاتر آغاز کرد.

 

نعیمی برای نخستین بار با سریال «چرخ و فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و «بی بقید و شرط» به کارگردانی شهرام شاه حسینی، ایفای نقش در سریال های تلویزیونی را تجربه کرد و در سومین تجربه خود نیز در سریال «پرگار» ساخته شهرام شاه حسینی دیده شد.

 

بازی در سریال «خانه امن» یکی دیگر از تجربیات او در بازیگری است و به تازگی نیز در سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده ایفای نقش کرده است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.