2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
امیر کاظمی با گریم متفاوت در سریال کمدی باخانمان + عکس

امیر کاظمی با گریم متفاوت در سریال کمدی باخانمان + عکس

امیر کاظمی در سریال کمدی باخانمان با گریم بسیار متفاوت ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، امیر کاظمی یکی از بازیگران سریال کمدی «باخانمان» است که در این سریال با گریم بسیار متفاوت نسبت به دیگر سریال هایی که تاکنون در آنها حضور داشته ، ظاهر شده است.

 

امیر کاظمی با انتشار عکسی از خود در سریال باخانمان، گریم خود را در این سریال عجیب و نقش خود را عجیب تر از گریم اش توصیف کرده است.

 

 

امیر کاظمی در صفحه شخصی خود با انتشار عکس بالا در اینستاگرام نوشت: «پخش سریال با خانمان از  (چهارشنبه ، ۱۰ دی ) ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه آغاز می شه ... این شروع همزمان شد با پایان بازی من در این سریال ... یک گریم عجیب و یک نقش عجیب تر ...

 

ممنونم از اعتماد و انتخاب شجاعانه برزو نیک نژاد نازنین که در این مدت بسیار از او آموختم و بسیار ممنونم از مرتضی کهزادی نازنین که این طراحی گریم عجیب رو با دقت فراوان انجام داد و خسته نباشید می گم به تمام بازیگران و عوامل مجموعه که از گرمای تابستان تا سرمای شدید زمستان همه در کنار هم زیر سایه خطرناک کرونا مثل یک خانواده برای هرچه بهتر شدن این سریال تلاش کردند ... امیدوارم شما هم دوستمون داشته باشید.

 

پ.ن : از امشب با داستان سریال همراه باشید و بازی درجه یک و دوست داشتنی همکارانم رو ببینید و برای ورود این نقش به داستان چند روزی صبر کنید. »

 

 

سریال کمدی «باخانمان» به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از 8 دی ماه 99 روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

 

بازیگران اصلی سریال طنز باخانمان عبارتند از : حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی، مارال فرجاد،  حسام محمودی، الهام اخوان،  مهروز ناصرشریف، مریم سلطانی،  امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، خسرو احمدی، سعید امیرسلیمانی و شهرام شکیبا.

 

 

 

 

زندگینامه امیر کاظمی:

 

امیر کاظمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۶۹ در تهران از بازیگرانی است که بیشتر با آثار تلویزیونی طنز و کمدی شناخته شده است.

 

 او بازیگری را از دوران نوجوانی و با سریال «کتابفروشی هدهد» آغاز کرد و در ۱۸ سالگی یکی از نقش‌های اصلی سریال «همه بچه‌های من» را بازی کرد.

 

 

امیر کاظمی همچنین یکی از نقش های اصلی سریال «لیسانسه ها» و «فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت بود که برای بازی در سریال«لیسانسه ها» کاندیدای دریافت جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی سال از جشن حافظ شد.

 

از دیگر آثاری که کاظمی در آنها بازی کرده است می توان به سریال های «شمعدونی»، «هفت سنگ»، «گشت ویژه»، «وضعیت سفید»، «سایه روشن»، «زمانی برای عاشقی»، «سرگذشت» و «محکومین» اشاره کرد که از شبکه های مختلف سیما پخش شده اند.

 

 

کاظمی در سال ۱۳۹۱ با مهتاب حسینی ازدواج کرده‌است و در نمایشی به کارگردانی همسرش با عنوان «رقص روی لیوانها» روی صحنه رفته است.

 

این بازیگر جوان در نمایش «زندانی خیابان دوم» به کارگردانی مه لقا باقری نیز در سالن استاد سمندریان روی صحنه رفت.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.