2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال طنز «باخانمان» جایگزین سریال «شرم» شد / معرفی بازیگران سریال + عکس

سریال طنز «باخانمان» جایگزین سریال «شرم» شد / معرفی بازیگران سریال + عکس

سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد از روزهای نخست زمستان جایگزین سریال «شرم» در شبکه سه سیما می شود.

به گزارش هنرنوشت، سریال طنز «باخانمان» نوشته امیر برادران، به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی به زودی و از اوایل زمستان سال  جاری جایگزین سریال «شرم» در شبکه سه سیما خواهد شد. زمان پخش سریال باخانمان نیز سه شنبه 9 دی ماه اعلام شده است و قرار است ساعت 8:45 از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

 

 

 

بازیگران اصلی سریال طنز باخانمان عبارتند از : حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی، مارال فرجاد،  حسام محمودی، الهام اخوان، مریم سلطانی، مهروز ناصرشریف، امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، خسرو احمدی، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا و ... هستند که قرار است لحظات مفرح و شادی را برای مخاطبان شبکه سه به همراه بیاورند.

 

تصویربرداری این سریال 30 قسمتی هنوز به پایان نرسیده است و طبق برنامه ریزی ها تصویربرداری آن تا پایان دی ماه طول خواهد کشید.

 

برزو نیک نژاد نویسنده نام آشنای  سریال های طنز «دودکش»، «مدینه»، «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر» بود که همه این سریال ها در شبکه یک تولید و پخش شده بود و اکنون در مقام کارگردان سریال «باخانمان» را برای شبکه سه ساخته است.

 

 

سریال طنز «دردسرهای عظیم» یکی دیگر از سریال های پرمخاطب تلویزیونی بود که برزو نیک نژاد کارگردانی آن را بر عهده داشت و انتظار می رود با توجه به شناختی که این نویسنده و کارگردان از فضای طنز موقعیت دارد، بتواند بار دیگر توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

 

 

عوامل اصلی این پروژه تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح صحنه: مهدی سعیدی، تدوین: مهدی سعدی، طراح چهره پردازی: مرتضی کهزادی، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری، دستیار یک کارگردان: نوید صلاحی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، عکاس: محمد تقوایی، برنامه ریز: مهدی قاسمی، دستیار کارگردان: فراز عمومی، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.