2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مریم سلطانی بازیگر  سریال طنز باخانمان شد

مریم سلطانی بازیگر سریال طنز باخانمان شد

مریم سلطانی در سریال طنز « باخانمان» ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، مریم سلطانی یکی از  بازیگران سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد است که از 8 دی ماه 99 به جای سریال شرم ساعت 8:45  از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

مریم سلطانی پیش از این در آثاری از جمله فیلم‌های «انتظار»،  «زن‌ها فرشته‌اند»، «ورود زنده ها ممنوع»، «آقای هفت رنگ»، «اخراجی های 3»، «قلاده‌های طلا» و سریال‌های « کلانتر 2»، «روزگار غریب»، «بی‌گناهان»، «رستگاران»، «دولت مخفی»، «پنجره»، سریال طنز «سه در چهار» و….ایفای نقش کرده است و اکنون بعد از مدت ها دوری از فضای بازیگری، با سریال طنز «باخانمان» به تلویزیون بازگشته است.

 

 

مریم سلطانی  متولد 6 بهمن در تهران و دانش آموخته مدیریت است که علاوه بر بازیگری در زمینه آرایشگری نیز مهارت دارد و همچنین ورزش های شنا و بادی بیلدینگ را نیز به صورت حرفه ای پیگیری می کند.

 

سلطانی کار بازیگری را با شرکت در کلاس های بازیگری زنده یاد حمید سمندریان از استادان صاحب نام تئاتر ایران شروع کرد و بعد از آن در سال 1379 برای بازی در فیلم سینمایی «انتظار» دعوت شد و برای نخستین بار جلوی دوربین رفت.

 

این بازیگر جوان تجربه تلویزیونی خود را با سریال «کلانتر 2» در سال 1382 آغاز کرد و به مخاطبان سریال های تلویزیونی معرفی شد.

 

آخرین حضور مریم سلطانی در فیلم سینمایی « بچگی ات را فراموش نکن» رقم خورد و پس از آن تصمیم گرفت که کار بازیگری را به صورت موقت کنار بگذارد و شغل دوم خود را در زمینه آرایشگری دنبال کند.

 

این بازیگر در زمینه حرفه آرایشگری تا جایی پیش رفت که موفق شد شعبه سوم سالن آرایشگری خود را نیز افتتاح کند اما همچنان به بازیگری هم علاقه مند است و پیشنهادهای خوب را برای ایفای نقش می پذیرد.

 

 

سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از 8 دی ماه 99 روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

 

بازیگران اصلی سریال طنز باخانمان عبارتند از : حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی، مارال فرجاد، حسام محمودی، الهام اخوان، مهروز ناصرشریف، مریم سلطانی، امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، خسرو احمدی، سعید امیرسلیمانی و شهرام شکیبا.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.