2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
زندگینامه الهام اخوان بازیگر جدید سریال «دودکش 2» در نقش گندم گماسایی

زندگینامه الهام اخوان بازیگر جدید سریال «دودکش 2» در نقش گندم گماسایی

الهام اخوان بازیگر جدید سریال «دودکش 2» به کارگردانی برزو نیک نژاد است که در نقش گندم گماسایی و نیمه گمشده بهروز ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، الهام اخوان بازیگر جدید سریال کمدی «دودکش 2» به کارگردانی برزو نیک نژاد است که در نقش خانم هماسایی که همان نیمه گمشده بهروز مشتاق (امیرحسین رستمی) است، ایفای نقش می کند.

 

این بازیگر جوان برای نخستین بار با سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد در تلویزیون دیده شد که در نقش گوهر ایفای نقش کرد.

 

الهام اخوان متولد 9 شهریور 1367 در تهران و دانش آموخته تئاتر و کارگردانی تئاتر است که فعالیت بازیگری خود را از  از سال 1383 با تئاتر شروع کرده و علاوه بر بازیگری سالها به عنوان منشی صحنه فعالیت کرده است.

 

 

 

 

الهام اخوان در سال 1397 در سالن انتظامی تئاتری را  روی صحنه برد و به این ترتیب استعداد بازیگری او بیشتر دیده شد و به دنبال آن از سوی  برزو نیک نژاد و سعید خانی برای بازی در فیلم «دوزیست» در نقش مریم دعوت به کار شد که با این فیلم و ایفای نقش در کنار جواد عزتی و ستاره پسیانی تجربیاتی را به دست آورد.

 

فیلم «دوزیست» که نخستین حضور سینمایی الهام اخوان محسوب می شود،  برای بخش «سودای سیمرغ» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و  الهام اخوان درباره بازی خود در این فیلم در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت: « و من بسیار خرسندم که در 16 سالگی جسارت کردم پا بر صحنه  تئاتر گذاشتم... و خرسند که شاید خیلی زود نه ولی بالاخره و بالاخره تلاشم به ثمر رسید... امید که امانت دار خوبی باشم... ممنون از تک تکتون که همراهم بودین در این مهم، سینما همه  زندگیِ منه»

 

 

 

 

 

 

سریال «دودکش 2»:

 

سریال  کمدی اجتماعی «دودکش۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی پس از پایان سریال «زیرخاکی ۲» هر شب ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

 

در سریال «دودکش 2»، الهام اخوان به عنوان بازیگر جدید به جمع دیگر بازیگران این سریال پرمخاطب پیوسته است و به نظر می رسد که این بازیگر همان نیمه گمشده بهروز (امیرحسین رستمی) باشد.

 

هومن برق نورد در نقش فیروز مشتاق، سیما تیرانداز در نقش عفت همسر فیروز، بهنام تشکر در نقش نصرت سوزنچیان،  نگار عابدی در نقش افروز مشتاق، امیرحسین رستمی در نقش بهروز مشتاق، الناز حبیبی در نقش عالیه سوزنچیان، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی در نقش بچه های فیروز و عفت ایفای نقش می کنند که این بازیگران در فصل اول این سریال نیز حضور داشتند. اکنون در فصل دوم الهام اخوان به ترکیب بازیگران این سریال  اضافه شده است.

 

سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد که با استقبال بسیار مخاطبان همراه شد و در زمره سریال های پرمخاطب سیما قرار گرفت و اکنون فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک نژاد آماده پخش شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.