2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مهروز ناصرشریف بازیگر  نقش علیرضا در سریال« حورا»

مهروز ناصرشریف بازیگر نقش علیرضا در سریال« حورا»

مهروز ناصرشریف که در سریال طنز «باخانمان» در نقش آرش و خواستگار گوهر ایفای نقش کرده بود، به تازگی در سریال «حورا« در نقش علیرضا جلوی دوربین رفته است.

به گزارش هنرنوشت، مهروز ناصرشریف که پیش از این در  سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد در نقش آرش خواستگار گوهر (الهام اخوان» ایفای نقش کرده بود، به تازگی در سریال «حورا» در نقش علیرضا و برادر میترا  نیز جلوی دوربین رفته است.

 

 

 

مهروز ناصر شریف متولد سال ۱۳۶۳ در لنگرود و دانش آموخته طراحی صحنه و لباس از هنرستان و لیسانس رشته بازیگری است.

 

 

ناصرشریف کار بازیگری را از سال 87 با تئاتر شروع کرد. او تجربه کار در زمینه تئاتر کودک را هم دارد و در زمینه اجرای صحنه ای همکاری هایی با هما روستا در مجموعه تئاتر شهر داشت و نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی حسن معجونی آخرین حضور او روی صحنه تئاتر بوده است.

 

این بازیگر جوان نخستین بار در سریال «راه طولانی»در نقش نیما مقابل دوربین رفت که با این سریال شهرت یافت و حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد.

 

 

مهروز ناصرشریف علاوه بر تجربه اجرای تئاتر در زمینه دستیاری کارگردان نیز فعالیت هایی داشته است. وی همچنین سال 84 به عنوان مجری بازیگر  در قسمت «کبوتر دات کام» برنامه نیمرخ حضور داشت.

 

این بازیگر در سریال «قاب خاطره» همبازی علی نصیریان بود.

 

 

سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از 8 دی ماه 99 روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

 

بازیگران اصلی سریال طنز باخانمان عبارتند از : حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی، مارال فرجاد،  حسام محمودی، الهام اخوان، مریم سلطانی، امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، خسرو احمدی، سعید امیرسلیمانی و شهرام شکیبا.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.