2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بهراد خرازی بازیگر نقش راننده تاکسی در سریال یاور

بهراد خرازی بازیگر نقش راننده تاکسی در سریال یاور

بهراد خرازی در سریال یاور بازیگر نقش راننده تاکسی شد.

به گزارش هنرنوشت، بهراد خرازی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به تازگی در سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی که شب های ماه رمضان 1400 از شبکه سه سیما روی آنتن است، در نقش راننده تاکسی ایفای نقش کرده است.

 

 

بهراد خرازی متولد 6 اسفندماه سال 1352 در تهران و دانش آموخته رشته سینما از روسیه است که با ایفای نقش در مجموعه طنز «سیب خنده» و «مجید دلبندم» برای مخاطبان تلویزیونی شناخته شد اما او پیش از نقش آفرینی در این دو مجموعه، در برنامه دیگری با عنوان «سیمای اقتصاد ما» که دهه هفتاد از تلویزیون پخش می شد، نیز ایفای نقش کرده بود.

 

 

این بازیگر بعد از بازی درخشان در این دو مجموعه، برای مدتی کم کار شد و برای تحصیل در رشته سینما به روسیه رفت و بعد از بازگشت به ایران، بار دیگر در آثار تصویری دیده شد.

 

 

بهراد خرازی از دهه هفتاد در آثار متعددی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به آثار زیر اشاره کرد:

 

مجموعه های: سیب خنده، مجید دلبندم، عید اومد، بهار اومد، کاشانه، نیلوفرانه، محله گل و بلبل، وارش، بوم و بانو، یاور و فیلم های تلویزیونی: شاهزاده و گدا، زیر نیم کاسه، لامبورگینی، تصمیم منطقی، سرگذشت و میانبر.

 

سریال «یاور»: 

 

شبکه سه سیما برای ایام ماه مبارک رمضان، پخش سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی را در جدول برنامه های خود قرار داده است و هر شب ساعت 20:15 روی آنتن این شبکه می رود.

 

این سریال 30 قسمتی  ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت‌ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است.

 

بازیگرانی که در سریال «یاور» ایفای نقش می کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، محمد رشنو، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده،  اسماعیل محرابی، علی باقری، بهادر زمانی، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، دریا مقبلی، فروغ قجابگلی، بهراد خرازی، رسول توکلی.

 

داریوش ارجمند در این سریال در نقش یاور و امید علیمردانی در نقش رستم ایفای نقش کرده اند.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 9:55 و 15:40 روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.