2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور

محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور

محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور است.

به گزارش هنرنوشت، محمد رشنو در سریال «یاور» در نقش آصف دوست محسن ایفای نقش کرده است.

 

 

محمد رشنو یکی از بازیگران تازه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که کار حرفه ای خود را در زمینه بازیگری با صحنه تئاتر آغاز کرده است و با حدود 6 سال تجربه بازیگری حالا یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است.

 

این بازیگر برای نخستین بار در فیلم «23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری وارد سینما شد و در همان تجربه نخست تصویری، در یکی از نقش های اصلی ظاهر شد.

 

وی همچنین در سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی ایفای نقش کرده است و سریال «یاور» دومین تجربه همکاری او با سعید سلطانی است.

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که محمد رشنو در آنها ایفای نقش کرده است می توان به  فیلم سه کام حبس (۱۳۹۸)،  فیلم اورکا (۱۳۹۸)،  فیلم ۲۳ نفر (۱۳۹۷) و سریال های «بوم و بانو» و «یاور» اشاره کرد.

 

 

سریال «یاور»:

 

شبکه سه سیما برای ایام ماه مبارک رمضان 1400، پخش سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی را در جدول برنامه های خود قرار داده است و هر شب ساعت 20:15 روی آنتن این شبکه می رود.

 

این سریال 30 قسمتی  ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت‌ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است.

 

بازیگرانی که در سریال «یاور» ایفای نقش می کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، محمد رشنو،  فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده،  اسماعیل محرابی، علی باقری، بهادر زمانی، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، دریا مقبلی، فروغ قجابگلی،  بهراد خرازی، رسول توکلی.

 

داریوش ارجمند در این سریال در نقش یاور و امید علیمردانی در نقش رستم ایفای نقش کرده اند.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 9:55 و 15:40 روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
فرهاد عبدالهی 1400/01/30
امیدوارم کارگردانان با تجربه و استادان فیلم و سریال با توجه به کل فرهنگ ایران زمین رفتار کنند در فیلم یاور درمهمانی خانواده آصف نعم آنها با کفش در محیط خانه روی مبل نشسته با هم صحبت می کنند درصد بالای فرهنگ ما کسی با کفش وارد خونه نمیشه لطفا بعضی رفتارهای ناپسند رو وارد فرهنگ ایرانی نکنید تشکر
غزل 1400/02/12
والا
غزل 1400/02/12
والا راست میگی ها
غزل 1400/02/12
دوستان من خیلی این مجموعه را دوست دارم اولش دوست نداشتم اما حالا ......

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.