2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ابتلای ارسلان قاسمی به کرونا و تعلیق سریال «یاور» / زمان پخش و بازیگران سریال «یاور»

ابتلای ارسلان قاسمی به کرونا و تعلیق سریال «یاور» / زمان پخش و بازیگران سریال «یاور»

ارسلان قاسمی یکی از بازیگران سریال «یاور» به کرونا مبتلا شده و تصویربرداری بخشی از این سریال تا زمان بهبود این بازیگر به تعویق افتاده است.

به گزارش هنرنوشت، قسمت نخست سریال «یاور» امشب چهارشنبه 25 فروردین ماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود با این تفاوت که اولین قسمت این سریال به دلیل همزمانی با ساعت پخش فوتبال، امشب ساعت 21 برای علاقه مندان پخش می شود و از شب های آینده طبق همان ساعت اعلام شده یعنی حدود ساعت  20:15 روی آنتن شبکه سه می رود.

 
روابط عمومی این سریال به نقل از آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال «یاور» در این باره اعلام کرد: سریال یاور به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی از شبهای بعد ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن خواهد رفت. 
 

زرین کوب همپچنین گفت:  این روزها همزمان با پخش این سریال، کار ضبط  را نیز با حضور دو کارگردان ادامه می‌دهیم که البته مبتلا شدن ارسلان قاسمی به کرونا سرعت عمل ما را پایین آورده و منتظر بهبود او هستیم تا صحنه‌های باقی مانده را ضبط کنیم. 
 

وی تصریح کرد: گرچه قاسمی خارج از پروژه به این ویروس مبتلا شده ولی برای اطمینان از تمام اعضای گروه تست گرفتیم که خداراشکر نتایج منفی بود. 
 

زرین کوب با اشاره به بهبود شرایط فریدون شهبازیان آهنگساز، خبر داد: خوشبختانه حال ایشان خوب است و از بیمارستان مرخص شده است. 
 

بازیگران «یاور» عبارتند از داریوش ارجمند، محمد حاتمی، مهوش افشارپناه، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، علیرضا باقری، ارسلان قاسمی، محمد رشنو،  فقیهه سلطانی، بهادر زمانی، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، غزل مقبلی، فروغ قجابگلی، بهزاد خرازی، رسول توکلی، محسن افشار، علی میلانی، مهری امیرحسینی، با هنرمندی اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور. 

این سریال با نویسندگی سعید مطلبی چهارشنبه ۲۵ فروردین ساعت ۲۱ و از شبهای بعد ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و ساعت ۹:۵۵ و ۱۵:۴۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.