2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دریا مقبلی بازیگر نقش غزل در سریال «یاور»

دریا مقبلی بازیگر نقش غزل در سریال «یاور»

دریا مقبلی نوه زنده یاد عزت الله مقبلی در سریال «یاور» در نقش غزل ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، دریا (غزل) مقبلی در سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی در نقش غزل ایفای نقش کرده است.

 

 

دریا (غزل) مقبلی متولد سال 1372 در تهران است و در یک خانواده هنرمند پروش یافته است. دریا مقبلی نوه زنده یاد عزت الله مقبلی و محبوبه مقبلی از دوبلورهای پیشکسوت صنعت دوبله ایران و بازیگران قدیمی سینمای ایران است. 

 

این بازیگر جوان کار بازیگری خود را از سال 96 آغاز کرد و با سریال «ایراندخت» و «شب عید» برای نخستین بار به تلویزیون راه یافت و اکنون در نقش غزل در سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی نقش آفرینی کرده است.

 

 

سریال «یاور»:

 

شبکه سه سیما برای ایام ماه مبارک رمضان 1400، پخش سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی را در جدول برنامه های خود قرار داده است و هر شب ساعت 20:15 روی آنتن این شبکه می رود.

 

این سریال 30 قسمتی  ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت‌ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است.

 

بازیگرانی که در سریال «یاور» ایفای نقش می کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، محمد رشنو،  فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده،  اسماعیل محرابی، علی باقری، بهادر زمانی، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، دریا مقبلی، فروغ قجابگلی،  بهراد خرازی، رسول توکلی.

 

داریوش ارجمند در این سریال در نقش یاور و امید علیمردانی در نقش رستم ایفای نقش کرده اند.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 9:55 و 15:40 روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.