2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
جواد قامتی بازیگر سریال جلال 2

جواد قامتی بازیگر سریال جلال 2

جواد قامتی بازیگر سریال جلال 2 به کارگردانی حسن نجفی است که از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش هنرنوشت، جواد قامتی در فصل دوم سریال «جلال» به کارگردانی حسن نجفی ایفای نقش می کند.

 

سریال «جلال 2» به کارگردانی حسن نجفی از 28 بهمن ماه در 26 قسمت 45 دقیقه ای هر شب ساعت 22:15  به جای سریال «روزهای ابدی»، از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

داستان سریال «جلال 2» درباره شخصیتی به نام جلال است که در واقعه 22 بهمن از ناحیه پا تیر خورده و مجروح می‌شود. او به همراه خانواده خود به تهران می‌گریزد. ارتشبد شفقت دستور تجسس و دستگیری متهمین را صادر می‌کند. جلال در تهران متوجه موضوع شده و در خانه‌های امن از دست ساواک می‌گریزد و ... .

 

بازیگران فصل دوم سریال «جلال» عبارتند از: عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخارزاده ،همایون ارشادی، رضا آب پاک، ثنا پورسعیدی، جواد قامتی، صدرا راعی، مهدی فقیه، راید تمیمی، شهرام عبدلی، علیرضا مهران، شیوا خسرومهر، مهران آتشزای، افشین سنگ چاپ و سعیده عرب.

 

تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی را علیرضا جلالی بر عهده دارد و محصول صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است که به سفارش معاونت امور استان‌ها با مشارکت گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما از این شبکه روی آنتن می رود.

 

 

جواد قامتی متولد سال 1353 در شهر مرند است که کار هنری خود را از صحنه تئاتر شروع کرده است و در نمایش هایی در استان آذربایجان شرقی و تهران روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به نقش آفرینی در نمایش «دو مرد و یک نیمکت» به کارگردانی رقیه نجف زاده اشاره کرد که در جشنواره تئاتر تبریز اجرا شد.

 

وی  برای نخستین بار در سال 1397 در  فیلم «پوست» به کارگردانی مشترک بهمن و بهرام ارک جلوی دوربین سینما رفت و به سینما راه یافت. فیلم پوست برداشتی از افسانه‌های محلی آذربایجان درباره‌ عشقی است که با سحر و جادو گره خورده است.

 

 

قامتی در  همین سال در سریال «روزهای بی قراری» به کارگردانی کاظم معصوممی برای نخستین بار در قاب تلویزیون دیده شد و در این سریال با بازیگران شناخته شده ای از جمله سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، افسانه بایگان، حمیدرضا آذرنگ و فخرالدین صدیق شریف همبازی بود.

 

این بازیگر مرندی اکنون در سریال جلال که فصل دوم آن از 28 بهمن ماه از شبکه یک روی آنتن می رود، ایفای نقش کرده است و دومین حضور تلویزیونی خود را تجربه می کند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.