2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
رضا آب پاک بازیگر نقش اسماعیل در سریال جلال 2

رضا آب پاک بازیگر نقش اسماعیل در سریال جلال 2

رضا آب پاک در فصل دوم سریال «جلال» در نقش اسماعیل نقش آفرینی می کند.

به گزارش هنرنوشت، رضا آب پاک بازیگر نقش اسماعیل در  فصل دوم سریال «جلال» به کارگردانی حسن نجفی است که از 28 بهمن ماه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

 

سریال «جلال 2» به کارگردانی حسن نجفی از 28 بهمن ماه در 26 قسمت 45 دقیقه ای هر شب ساعت 22:15  به جای سریال «روزهای ابدی»، از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

داستان سریال «جلال 2» درباره شخصیتی به نام جلال است که در واقعه 22 بهمن از ناحیه پا تیر خورده و مجروح می‌شود. او به همراه خانواده خود به تهران می‌گریزد. ارتشبد شفقت دستور تجسس و دستگیری متهمین را صادر می‌کند. جلال در تهران متوجه موضوع شده و در خانه‌های امن از دست ساواک می‌گریزد و ... .

 

بازیگران فصل دوم سریال «جلال» عبارتند از: عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخارزاده ،همایون ارشادی، رضا آب پاک، ثنا پورسعیدی، جواد قامتی، صدرا راعی، مهدی فقیه، راید تمیمی، شهرام عبدلی، علیرضا مهران، شیوا خسرومهر، مهران آتشزای، افشین سنگ چاپ و سعیده عرب.

 

تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی را علیرضا جلالی بر عهده دارد و محصول صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است که به سفارش معاونت امور استان‌ها با مشارکت گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما از این شبکه روی آنتن می رود.

 

 

زندگینامه رضا آب پاک:

 

رضا آب پاک متولد سال 1361 در تبریز و دانش آموخته زبان و ادبیات انگلیسی است که کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرد.

 

از جمله نمایش هایی که این بازیگر جوان با آنها همکاری داشته است می توان به نمایش «داستان خرس های پاندا» اشاره کرد که در تبریز روی صحنه رفته است.

 

آب پاک همچنین در نمایش «چشمهایت را ببند» نوشته محمد یعقوبی و به کارگردانی سیامک افسائی در تهران ایفای نقش کرده است.

 

 

این بازیگر جوان تبریزی برای نخستین بار در سال 1396 در فیلم «آوازهای مادرم» به نویسندگی و کارگردانی حسن نجفی جلوی دوربین رفت که مدیریت فیلمبرداری این فیلم را نیز علی آب پاک برادر وی بر عهده داشت. رضا آب پاک در این فیلم با حمیرا ریاضی بازیگر نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون همبازی بود.

 

 

رضا آبپاک در قسمت اول سریال جلال به کارگردانی حسن نجفی و تهیه کنندگی مهدی کریمی در نقش اسماعیل مقدم برای نخستین بار در یک مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین رفت. این سریال بهمن ماه سال 1398 در پانزده قسمت از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و اکنون در فصل دوم سریال «جلال« نیز ایفای نقش می کند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.