2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
شیوا خسرومهر بازیگر سریال بچه مهندس 4

شیوا خسرومهر بازیگر سریال بچه مهندس 4

شیوا خسرومهر در سریال «بچه مهندس 4» ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، شیوا خسرومهر در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری در کنار دیگر بازیگران قدیمی و جدید این سریال ایفای نقش می کند.

 

فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما آماده شده است که هر شب ماه مبارک رمضان ساعت 21:30 از شبکه دو روی آنتن می رود.

 

داستان فصل چهارم نوشته  حسن وارسته است و برخلاف سه فصل گذشته که علی غفاری آن ها را کارگردانی کرده بود، این فصل به دلیل مشغله غفاری، با کارگردانی احمد کاوری جلوی دوربین رفته است.

 

بازیگران این فصل از بچه مهندس عبارتند از:  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار،بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی.

 

سریال «بچه مهندس» از جمله سریال های پرمخاطب تلویزیون بود که به همین دلیل اکنون به فصل چهارم رسیده است و ماجرای دو فصل اول آن درباره کودکی و نوجوانی شخصیت جواد جوادی بود و سال گذشته در فصل سوم آن نیز قسمت جوانی و دانشجویی این شخصیت در خلال یک قصه پلیسی امنیتی روایت شد و در این فصل داستان ازدواج جواد جوادی با مرضیه توفیقی روایت خواهد شد.

 

 

شیوا خسرومهر در سال 99 در سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی در نقش زینت السادات همسر یک نماینده مجلس با نقش آفرینی محمد کاسبی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال «جلال 2» که از بهمن ماه سال 99  از شبکه یک سیما روی آنتن بود، ایفای نقش کرده است.

 

 

 

 

زندگینامه شیوا خسرومهر:

 

شیوا خسرومهر که تاکنون نقش های مثبت بسیاری را در سینما و سریال های مختلف بازی کرده است، خودش چندان از این اتفاق که همیشه در نقش مثبت بازی کند، خشنود نیست و دوست دارد که نقش های منفی را هم تجربه کند. البته او روی صحنه تئاتر نقش های منفی را هم بازی کرده است.

 

شیوا خسرومهر متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰ در سبزوار و دانش آموخته رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که کار بازیگری را از دوران کودکی و حدود 5 سالگی با ایفای نقش در نمایش هایی به کارگردانی پدرش هوشنگ خسرومهر از هنرمندان تئاتر شهر سبزوار آغاز کرد و البته ورود حرفه ای او به عرصه بازیگری از  اواسط دهه 70 و با حضور در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان اتفاق افتاد.

 

شیوا خسرومهر نخستین بار سال 1381 با فیلم سینمایی «عروس مهتاب» به کارگردانی خسرو ملکان وارد سینما شد و پس از آن در سال 1387 با فیلم «سایه وحشت» به کارگردانی عماد اسدی بار دیگر  در یک اثر سینمایی جلوی دوربین رفت.

 

خسرومهر همچنین در سریال های کاشانه، بچه های نسبتاً بد، نرگس و تا رهایی ایفای نقش کرده است و در مجموعه های شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» و «قلب یخی» نیز بازی کرده است.

 

خسرومهر با سریال «نرگس» در نقش فروغ زمانی برای مخاطبان تلویزیونی به شهرت رسید.

 

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بسیار علاقه مند است که در نقش های منفی و طنز هم ایفای نقش کند و توانایی خود را در این عرصه محک بزند. یکی از علاقه مندی ها او بازی در آثار کمدی و طنز به ویژه با کارگردانی مهران مدیری است و معتقد است که اگر این آرزو عملی شود، حرفه بازیگری او به قبل از حضور در این اثر و بعد از آن تقسیم خواهد شد.

 

 

از جمله فیلم هایی که شیوا خسرومهر در آنها ایفای نقش کرده است می توان به فیلم های زیر اشاره کرد:

 

عروسی مهتاب (خسرو ملکان) (۱۳۷۵)

سایه وحشت (عماد اسدی) (۱۳۸۷)

 نفرین (علی توکل نیا) (۱۳۸۹)

 پاریس تا پاریس (محمدحسین لطیفی) (۱۳۸۹)

 نقش نگار (علی عطشانی) (۱۳۹۲)

 سه بیگانه (مهدی مظلومی) (۱۳۹۳)

انارهای نارس (مجیدرضا مصطفوی) (۱۳۹۲)

قرارمون پارک شهر (فلورا سام) (۱۳۹۵)

 سال دوم دانشکده من (۱۳۹۶)

 سلام علیکم حاج آقا (۱۳۹۷)

 دوچ (امیر مشهدی عباس) (۱۳۹۷)

 

سریال های تلویزیونی: 


کاشانه     (قاسم جعفری   ۱۳۷۸)

ستاره سهیل     (امیر قویدل     ۱۳۸۶)

 تا رهایی     (حسین تبریزی   ۱۳۸۸)

 خانه‌ای روی تپه    ( داریوش یاری    ۱۳۹۱)

نوشدارو     (جواد اردکانی   ۱۳۹۲)

 یادآوری     (حجت قاسم‌زاده اصل    ۱۳۹۲ )

 بچه‌های نسبتاً بد     (سیروس مقدم     ۱۳۹۲)

نرگس

تعبیر وارونه یک رویا (1394)

افسانه هزارپایان (1396)

مرضیه (1398)

کامیون (1399)

بچه مهندس 3  (1399)

جلال (1399)

بچه مهندس 4

 

سریال های شبکه نمایش خانگی:


ممنوعه

قلب یخی (فصل اول)

 

تئاتر:

 

 نمایش اکتبر۱۹۴۲ پاریس

 نمایش شادی حقیقی، آرام و بی صداست 

 نمایش فوبیا

 


شیوا خسرو مهر  دختری به نام رکسانا دارد که دانش آموخته گریم است و در صحنه تئاتر و نمایش فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.