2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
الهام شعبانی بازیگر نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان

الهام شعبانی بازیگر نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان

الهام شعبانی بازیگر سریال ملکه گدایان در نقش دراگ تستر ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت،  الهام شعبانی طراح لباس و  بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش دراگ تستر ظاهر شده است. 

 

 

سریال «ملکه گدایان»  به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول نبراس پیکچرز است که از امروز چهارشنبه 17 دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» شده است.

 

تصویربرداری این سریال 36 قسمتی تا پایان سال 99 ادامه خواهد داشت و پخش این سریال تا پایان تابستان سال آینده به طول می انجامد.

 

سریال «ملکه گدایان» یک درام اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشتند و بازیگران آن عبارتند از: باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، فرزاد فرزین، فاطمه نیشابوری، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین، با هنرمندی رویا نونهالی.

 

رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند و ایرج محمدی در مقام مشاور در این پروژه حضور دارد.

 

زندگینامه الهام شعبانی:

 

الهام شعبانی متولد سال 1360 در تهران و دانش آموخته کارشناسی طراحی لباس از دانشگاه الزهراست که کار خود را با تئاتر شروع کرد و علاوه بر حرفه اصلی خود در زمینه طراحی لباس، به عنوان بازیگر تئاتر نیز روی صحنه رفته است و به خاطر بازی در برخی از این نمایش ها، جوایزی نیز دریافت کرده است.

 

 

 

 

این بازیگر تئاتر در نمایش های بسیاری بازی کرده است که از آن جمله می توان به «الیور تویست»، «خانه کاغذی»، «گنجفه»، «بازگشت افتخار آمیز مردان جنگی»، «خواب زمستانی»، «زیر زمین»، «سیزده»، «مونس»، «ناتمام» و «قند خون» اشاره کرد.

 

الهام شعبانی علاوه بر طراحی لباس برای نمایش های  «سیندرلا»، «بوف نه چندان کور»، «تیاتر سعدی»، «شرق دور شرق نزدیک»، «نماینده ملت»،«هملت»، «کوپن»، «یادم تو را فراموش»، «خانه پاکیزه» و «راپورت‌های شبانه دکترمصدق» برای سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی نیز طراحی لباس انجام داده است.

 

 

بازی در نمایش «خواب زمستانی» به کارگردانی لیلی عاج در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سال 95 جایزه بازیگری نقش مکمل زن را برای او به ارمغان آورد و پیش از آن در سال 1381 به خاطر بازی در نمایش «آدمک های نفرین شده» جایزه دوم بازیگری زن را از  جشنواره استانی و منطقه‌ای به خود اختصاص داد و دریافت جایزه  اول بازیگری زن برای نمایش «روزی از روزهای اسب» در جشنواره تئاتر دفاع مقدس سال 1381‏ و جایزه اول بازیگری زن از جشنواره ملی جوان در سال 1388 از دیگر افتخارات او به حساب می آید.

 

الهام شعبانی برای نخستین بار در سال ۱۳۸۷ با ایفای نقش در سریال «مرد دو هزار چهره» به کارگردانی مهران مدیری در قاب تلویزیون دیده شد و پس از آن در سریال «ملکاوان» جلوی دوربین رفت.

 

نخستین حضور سینمایی این بازیگر جوان در سال ۱۳۹۰  با فیلم‌سینمایی «کاغذ خروس نشان»  به کارگردانی مریم میلانی رقم خورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.