2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

آرمان درویش یکی از بازیگران سریال «ملکه گدایان» است که در نقش البرز ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، آرمان درویش یکی از بازیگران سریال «ملکه گدایان» است که در این مجموعه به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش البرز نقش آفرینی کرده است.

 

از بازیگران کشف شده از سوی شهاب حسینی بازیگر سرشناس ایرانی است که با معرفی او برای نخستین بار وارد سینما شد.

 

 

سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول نبراس پیکچرز است که از امروز چهارشنبه 17 دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» می شود.

 

تصویربرداری این سریال 36 قسمتی تا پایان سال 99 ادامه خواهد داشت و پخش این سریال تا پایان تابستان سال آینده به طول می انجامد.

 

سریال «ملکه گدایان» یک درام اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشتند و بازیگران آن عبارتند از: باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، الهام شعبانی، فرزاد فرزین، فاطمه نیشابوری، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین، با هنرمندی رویا نونهالی.

 

رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند و ایرج محمدی در مقام مشاور در این پروژه حضور دارد.

 

 


آرمان درویش متولد 29 مرداد 1366 و دانش آموخته رشته‌ کارگردانی از دانشگاه سوره است. اولین حضور او مقابل دوربین به سال 1394 بازمی گردد که در فیلم «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده برای نخستین بار بازیگری مقابل دوربین را تجربه کرد. درویش که به پیشنهاد شهاب حسینی بازیگر اصلی این فیلم جایگزین بازیگر انصرافی نقش خود شده بود، در این فیلم به عنوان نقش اصلی و مقابل بازیگر سرشناس شهاب حسینی بازی کرد.

 

 

 

 

 

درویش همچنین در فیلم «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی در نقش اصلی ظاهر شد و برای ایفای دو سکانس از این فیلم 6 ماه به تمرین بوکس پرداخت تا بازی باورپذیرتری برای مخاطب داشته باشد و در نهایت برای بازی در این نقش، جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تامیل نروژ را برای خود به ارمغان آورد.

 

 

 

 

آرمان درویش درباره فیلم کمدی انسانی گفته است:  « «کمدی انسانی» بازگشت سینمای ایران به قصه‌گویی است، نه شرح یک رخ داد و یا یک سوژه نیست که برای طولانی‌تر شدن کشش بدهند و خسته کننده باشد. این فیلم چندین قصه را مطرح می‌کند که همه در نهایت به یک مضمون مشترک می‌رسند.»

 

این بازیگر از  فیلم  سینمایی «پسر کشی» ساخته محمدهادی کریمی به عنوان دوازدهمین تجربه سینمایی خود نام برده است و درباره آن نوشته است: «دوازدهمین تجربه سینمای‌ام فیلم «پسر کشی» لذتی دو چندانی نسبت به مابقی تجارب دیگر برایم همراه داشت. هیچ وقت تصور اینکه در یک فیلم با مادرم همکار شوم را نداشتم تا اینکه این مهم در فیلم پسر کشی رقم خورد. نام فیلم پسر کشی است اما هر روز قبل از آنکه آماده رفتن شویم نه تنها برای پسرش که برای تمام عوامل فیلم که حکم پسرانش را داشتند غذا آماده می‌کرد. اولین بار که صدا ، دوربین ، حرکت را شنید به چشمانم نگاه کرد، نگاهی کوتاه اما به بلندای تمامی سالیانی که برایم مادری کرده. عاجز ز هر گفته‌ای تنها برایش دعا کردم. لرزش دستانم انقدر شدت گرفت که صحنه را ترک کردم، چند دقیقه بعد صدای دست زدن پسرهایش به گوشم رسید. نگاهش کردم، چهره‌اش شاد بود مثل کودکی که اولین بار لذت راندن دوچرخه را تجربه کرده. فردا اولین تجربه مادرم و دوازدهمین تجربه من به نمایش در می‌آید، امیدوارم لذتی که ما هنگام ساخت بردیم شما هنگام تماشا ببرید.»

 

 

فیلم «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی از دیگر آثاری است که درویش در آن به ایفای نقش پرداخته و آن را یکی از بهترین تجربه های خود در عرصه بازیگری ذکر کرده است. فیلمی که بدون توجه به فیلمنامه موافقت خود را برای بازی در آن اعلام کرد.

 

 آرمان درویش تاکنون دو بار در آثار شهاب حسینی ایفای نقش کرده است که آخرین آن در سال 1396 در فیلم «مقیمان ناکجا» بود که در نقش اصلی جلوی دوربین رفت. این فیلم به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی شهاب حسینی ساخته شد.

 

 

این بازیگر جوان با وجود بازی های درخشان در آثار سینمایی اما همچنان به مقوله کارگردانی علاقه مند است و دوست دارد که از بازیگری برای رسیدن به کارگردانی فیلم خود بهره می گیرد و زمانی که توانست نخستین فیلم خود را کارگردانی کند، تمرکزش را روی این مقوله خواهد گذاشت و پذیرفتن بازی در فیلم ها را به آثار بسیار جذاب و دلخواهش محدود خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
نازنین زهرا 1399/12/18
سلام من میخواستم بدونم ملکه گدیان سال چند درست شده که ما ببینیم و فیلم خیلی خوبی و ملکه گدایان لیا هستش من به شما نمره علی میدم من و خوانواده ام خوشمون میاد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.