2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

شبنم قربانی در سریال ملکه گدایان در نقش سارا ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، شبنم قربانی یکی از بازیگران سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که در نقش سارا در این سریال ایفای نقش کرده است.

 

سریال «ملکه گدایان»  به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول نبراس پیکچرز است که از امروز چهارشنبه 17 دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» می شود.

 

تصویربرداری این سریال 36 قسمتی تا پایان سال 99 ادامه خواهد داشت و پخش این سریال تا پایان تابستان سال آینده به طول می انجامد.

 

سریال «ملکه گدایان» یک درام اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشتند و بازیگران آن عبارتند از: باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، الهام شعبانی، فرزاد فرزین، فاطمه نیشابوری، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین، با هنرمندی رویا نونهالی.

 

رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند و ایرج محمدی در مقام مشاور در این پروژه حضور دارد.

 

 

شبنم قربانی متولد دهه 60 است که کارش را در زمینه بازیگری با تئاتر شروع کرده و از آن جمله در نمایش « یک مساوی چهار» روی صحنه رفته است اما برای نخستین بار با ایفای نقش مهندس حریرچی در سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و به عنوان بازیگر شهرت یافت.

 

 

این بازیگر خوش اقبال در سال 1398 با شهاب حسینی سوپراستار سینمای ایران همبازی شد و نقش مقابل او را در فیلم «کویر امروز» به کارگردانی حامی رمضان بازی کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.