2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
دومین میهمان شهاب حسینی در برنامه همرفیق کیست؟

دومین میهمان شهاب حسینی در برنامه همرفیق کیست؟

دومین قسمت از برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی آماده پخش شده است.

به گزارش هنرنوشت، دومین میهمان شهاب حسینی در برنامه «همرفیق» هوتن شکیبا بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون است.


برنامه تاک شوی «همرفیق» با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی هر پنجشنبه ساعت ۹ شب به صورت اختصاصی از پلتفرم « نماوا»  منتشر می‌شود. 
 

نخستین قسمت این برنامه به حضور نوید محمدزاده اختصاص داشت که از سامانه نماوا پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

میهمان این هفته شهاب حسینی در برنامه همرفیق مشخص شد (پنجشنبه 25 دی)

 

بر اساس آماری که پلتفرم نماوا منتشر کرده است، قسمت نخست «همرفیق» با حضور نوید محمدزاده حدود ۲۰ میلیون بار از طریق پلتفرم نماوا دیده شده است.

 

 

زندگینامه هوتن شکیبا

 

هوتن شکیبا متولد  ۲۴ خرداد ۱۳۶۳  در تهران با اصالت کردستانی و شهر سنندج است که در این شهر نیز بزرگ شده است. هوتن شکیبا دانش آموخته کارشناسی ارشد بازیگری است و از سال 1381 تاکنون در زمینه بازیگری و صداپیشگی آثار عروسکی و انیمیشن فعالیت داشته است.
 
 
شکیبا با ایفای نقش در سریال «لیسانسه ها» شهرت یافت و پس از آن به خاطر بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر،  سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.
 
 
از جمله آثاری که این بازیگر جوان و خوش آتیه در آنها ایفای نقش کرده است می توان به  بازی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن و مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها اشاره کرد. وی همچنین صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را برای مجموعه‌های کلاه قرمزی در کارنامه دارد.
 
هوتن شکیبا به همراه نوید محمدزاده، یوسف باپیری، اشکان خیل‌‌‌نژاد و آرمان کوچکی از اعضای گروه «تئاتر تازه» هستند.
 
 
 
 
 
وی ابتدا در تله فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی مقابل دوربین قرار گرفت و سپس برای بار نخست، در سال ۱۳۹۲، در یک فیلم بلند به نام «شب بیرون» به کارگردانی کاوه سجاد حسینی نقش‌آفرینی کرد و پس از آن در فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی و «حق سکوت» به کارگردانی هادی نائیجی جلوی دوربین رفت.
 
 
از فعالیت های اخیر او در تئاتر می‌توان مرگ هوتن، الیور توئیست، ۱۰۰٪ و بینوایان اشاره کرد. در سال ۱۳۹۷ در نمایش بینوایان وی در نقش موسیو تناردیه همراه با سحر دولتشاهی در نقش مادام تناردیه ایفای نقش کردند.
 
 
هوتن شکیبا به همراه الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر هر دو با هم برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» جایزه گرفتند، در حالی که قبل از آن‌ها محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی هر دو برای بازی در فیلم «قرمز» این جوایز را دریافت کرده بودند.
 
 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.