2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نوید محمدزاده در جشن تولد بهترین دوستش

نوید محمدزاده در جشن تولد بهترین دوستش

نوید محمدزاده در جشن تولد بهترین دوستش هوتن شکیبا شرکت کرد.

به گزارش هنرنوشت، نوید محمدزاده ستاره سینمای ایران به همراه بهرام افشاری در جشن تولد بهترین دوستش هوتن شکیبا شرکت کردند و تولد 37 سالگی او را جشن گرفتند.

 

 

نوید محمدزاده بازیگر سرشناس سینمای ایران در پستی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این عکس تولد هوتن شکیبا را به زبان کُردی تبریک گفت و نوشت: «هوتن گیان ! برام ! تولدت مبارک!  چه روزهایی داشتیم و داریم ما سه نفر در کنار هم » 

 

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا از بازیگران بسیار موفق سینمای امروز ایران هستند که هر دو اصالت کُرد دارند و مدتهاست با هم دوستی نزدیک دارند.

 

نوید محمدزاده متولد  ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در تهران است که اصالت او به شهر ایلام بازمی گردد و بزرگ شده ایلام است. این بازیگر کار هنری خود را از دهه هشتاد آغاز کرد و سرانجام توانست با  نقش‌آفرینی در فیلم «عصبانی نیستم» تحسین منتقدان هنری را برانگیزد به طوری که او را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر  می دانستند که بنا به دلایلی این جایزه به او اهدا نشد اما این بازیگر دو بار  پیاپی برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» و «بدون تاریخ بدون امضاء» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد  از جشنوارهٔ فیلم فجر و همچنین سه دوره نیز  برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» ،«بدون تاریخ بدون امضاء» و «سرخپوست» برنده تندیس بهترین بازیگر مرد از جشن سینمای ایران شده است.

محمدزاده برای بازی در فیلم های «ابد و یک روز»، «مغزهای کوچک زنگ زده» و «بدون تاریخ بدون امضاء»، «لانتوری»  و «متری شیش و نیم» از جشن حافظ (جشن دنیای تصویر)  جایزه بهترین بازیگر مرد را در چندین دوره مختلف از آن خود کرده است.

 

هوتن شکیبا متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران است که اصالتا اهل سنندج و بزرگ شده در این شهر است. این بازیگر و صداپیشه که دانش آموخته بازیگری و کارگردانی تئاتر است کارش را از صحنه تئاتر آغاز کرده و  بعد از ایفای نقش در سریال کمدی «لیسانسه ها» به کارگرانی سروش صحت به شهرت رسید و دیده شد و پس از آن برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل ش» به کارگردانی نرگس آبیار دعوت شد که برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از  سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

 

هوتن شکیبا در فیلم های «طبقه حساس»، «حق سکوت»، «عامه پسند»، «شبی که ماه کامل شد»، «ابلق» و «تی تی» ایفای نقش کرده است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.