2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
میهمان این هفته شهاب حسینی در برنامه همرفیق مشخص شد

میهمان این هفته شهاب حسینی در برنامه همرفیق مشخص شد

شهاب حسینی این هفته در برنامه همرفیق میزبان بازیگر فیلم ماجرای نیمروز می شود.

به گزارش هنرنوشت، شهاب حسینی مجری سرشناس برنامه «همرفیق» در ششمین قسمت از این برنامه میزبان هادی حجازی فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که به همراه بهترین رفیق خود در این برنامه حضور یافته است.

 

 

هادی حجازی ‌فر متولد 31 خردادماه سال 1355 در شهر خوی، دانش آموخته دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی تئاتر نیز فعالیت داشته است.

 

 

از جمله فیلم هایی که هادی حجازی فر در آنها ایفای نقش کرده است می توان به چهار فیلم «ایستاده در غبار»، « ماجرای نیمروز» «ماجرای نیمروز؛ رد خون» و «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «آتابای» ساخته نیکی کریمی و «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک نژاد اشاره کرد.

 

هادی حجازی فر در سریال پربیننده «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان نیز حضور موفقی داشت و در دو نقش ایفای نقش کرده بود.

 

 

حجازی فر در هجدهمین جشن سینمایی حافظ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم «لاتاری» و در یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نیز برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «ماجرای نیمروز» شد.

 

وی همچنین در نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران و  سی و پنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

 

برنامه «همرفیق»  به کارگردانى و اجراى شهاب حسینى هر پنجشنبه ساعت 21  به صورت اختصاصی در نماوا منتشر می‌ شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
Parisa 1399/10/22
واقعا برنامه جذابیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.