2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
تصویری از پشت صحنه سریال «می خواهم زنده بمانم»

تصویری از پشت صحنه سریال «می خواهم زنده بمانم»

سحر دولتشاهی تصویری از خود و حامد بهداد را در پشت صحنه سریال «می خواهم زنده بمانم» منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، سحر دولتشاهی تصویری از خود و حامد بهداد بازیگر نقش (امیر شایگان) را در پشت صحنه سریال می خواهم زنده بمانم، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «همراه با آقا بهداد (امیر شایگان) در حال آماده شدن برای سکانس‌ها.»

 

 

 

 

سریال عاشقانه «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته، در دو فصل روزهای دوشنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

 

قصه‌ این سریال در دل اتفاقات پر شمار دهه ۶۰  رخ می دهد که به سرپرستی مجید مولایی و به قلم پویا سعیدی و پوریا کاکاوند جان گرفته است.

 

بازیگران سریال  «می‌خواهم‌زنده بمانم» عبارتند از:  حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی، با هنرمندی آزاده صمدی، امیر نوروزی،، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی، با حضور افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار.

 

خواننده تیتراژ‌ سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، همایون شجریان خواننده صاحب سبک عرصه موسیقی کشور است.


این سریال با دکور متفاوت و نوستالژیک برای دهه شصتی‌هاست که تمامی لوکیشن‌ها بازسازی و یا ساخته شده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.