2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
امیر نوروزی بازیگر سریال می خواهم زنده بمانم

امیر نوروزی بازیگر سریال می خواهم زنده بمانم

امیر نوروزی در سریال « می خواهم زنده بمانم» ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، امیر نوروزی در سریال «می خواهم زنده بمانم» در کنار دیگر بازیگران شناخته شده این مجموعه ایفای نقش می کند.

 

 

این سریال که پخش آن از امروز دوشنبه 4 اسفندماه  در پلتفرم فیلیمو آغاز شده است، ساخته شهرام شاه حسینی است و با تهیه کنندگی محمد شایسته از پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده است.

 

این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته یک ملودرام عاشقانه است که با لوکیشن و پروداکشن های عظیم ساخته می شود و داستان این سریال نیز به رخدادهای دهه 60 می پردازد.

 

سریال عاشقانه «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته، در دو فصل روزهای دوشنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

 

قصه‌ این سریال در دل اتفاقات پر شمار دهه ۶۰  رخ می دهد که به سرپرستی مجید مولایی و به قلم پویا سعیدی و پوریا کاکاوند جان گرفته است.

 

بازیگران سریال  «می‌خواهم‌زنده بمانم» عبارتند از:  حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی، با هنرمندی آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی، با حضور افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار

 

خواننده تیتراژ‌ سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، همایون شجریان خواننده صاحب سبک عرصه موسیقی کشور است.


این سریال با دکور متفاوت و نوستالژیک برای دهه شصتی‌هاست که تمامی لوکیشن‌ها بازسازی و یا ساخته شده‌اند.

 

 

امیر نوروزی بازیگر فیلم مامان

 

زندگینامه امیر نوروزی:

 

امیر نوروزی متولد ۳۰ مهر سال ۱۳۶۵ در تهران و دانش آموخته تئاتر از دانشگاه هنر است که فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری از اوایل دهه 80 و  با تئاتر آغاز کرده است که نمایش های  «b5-6 » و «لانچر5» از جمله نمایش های بسیار موفقی است که امیر نوروزی به عنوان بازیگر روی صحنه رفته است.

نمایش «b5-6 »  کاندیدای دریافت جایزه دربخش های طراحی لباس، طراحی صحنه، بازیگری مرد و نمایشنامه از هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی بود و  امیر نوروزی به خاطر بازی در نمایش «لانچر 5» از دو جشنواره تئاتر دانشگاهی و جشنواره بین المللی تئاتر فجر مورد تقدیر قرار گرفت.

 

امیر نوروزی علاوه بر بازیگری تئاتر و سینما، دستی در نوشتن فیلمنامه و نمایشنامه نیز دارد.

 

امیر نوروزی در فیلم مامان

 

این بازیگر نخستین بار در سال 1364 در فیلم «عیاران و طراران»  به کارگردانی سعید نادری مقابل دوربین رفت و پس از آن در سال 1370 در فیلم «دندان طلا» به کارگردانی حسین فردرو بازی کرد و در سال 85 در فیلم «سوغات فرنگ» به کارگردانی کامران قدکچیان ایفای نقش کرد.

 

این بازیگر  با سابقه 16 سال کار تئاتر، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با دو فیلم «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و «مامان» به کارگردانی آرش انیسی حضور داشت و بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت که برای ایفای نقش در فیلم «مامان» نیز به عنوان نامزد دریافت سیمرغ بلورین  بهترین بازیگر  نقش اول مرد انتخاب شد.

وی درباره انتخابش به عنوان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره 39 فیلم فجر گفته است که این انتخاب و نامزدی باعث افتخار است چرا که قدرت انتخاب بیشتری به من می‌دهد و این برای من کافی است.

 

امیر نوروزی از جمله بازیگران نوظهور سینمای ایران به حساب می آید که بعد از ایفای نقش در دو فیلم «مصلحت» و «مامان» بازی درخشان او از دید منتقدان و صاحبنظران سینما پنهان نماند و با این دو فیلم خود را به عنوان یک بازیگر با استعداد به سینمای ایران معرفی می کرد.

 

امیر نوروزی در فیلم مصلحت

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.