2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
ندا عقیقی بازیگر نقش ماهور در سریال حورا

ندا عقیقی بازیگر نقش ماهور در سریال حورا

ندا عقیقی از جمله بازیگران جوان سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی است که در نقش ماهور ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، ندا عقیقی یکی از بازیگران سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی است که در نقش ماهور ایفای نقش کرده است.

 

این سریال از شنبه 14 فروردین ماه به عنوان جایگزین سریال امنیتی جاسوسی «گاندو 2» ساعت 20:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

 

در این سریال، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و  مرجان قمری، ندا عقیقی، علی دهبان، ضحی منفرد، مهرداد مصطفوی، عاطفه سمرقندی و  زینب عباسی به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند.

 

سریال «حورا» نوشته مهشید ابراهیمیان در 10 قسمت ساخته شده است و زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 1:15 و 14:30 روز بعد است.

 

 

زندگینامه ندا عقیقی:


ندا عقیقی متولد 14 خرداد سال 1370 در تهران و دانش آموخته رشته گرافیک است که فعالیت هنری خود را به عنوان بازیگر از سال 1389 و از صحنه تئاتر آغاز کرد.

 

عقیقی که از کودکی به بازیگری علاقه مند بود، برای ادامه تحصیل از دانشکده هنر و معماری شیراز به دانشکده هنرهای زیبا در تهران منتقل شد و بخش بسیاری از وقت خود را با دانشجویان رشته تئاتر این دانشکده می گذراند.

 

 

او در گفتگویی از علاقه پدرش به بازیگری او در سینما گفته بود و علاقه خودش و پدرش او را به سمت بازیگری سوق می داد و به همین دلیل در کلاس های بازیگری و کارگردانی شرکت کرد و پس از آن با گروه های مختلف تئاتری همکاری داشت و پیشنهادهایی را برای بازی در تئاتر دریافت کرد که مسیر همواری برای آینده مورد  علاقه او رقم زد.

 

 

ندا عقیقی برای نخستین بار در نمایش «فهرست» روی صحنه رفت و نخستین تجربه او در تئاتر، پیشنهاد بازی در سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی را به همراه داشت که در کنار بازیگران حرفه ای از جمله شبنم مقدمی و نسیم ادبی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرد و در قاب تلویزیون دیده شد و پس از آن در سریال «برادرجان» به کارگردانی حمید نعمت الله جلوی دوربین رفت و برای دومین بار حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد.

 

 

این بازیگر جوان با معرفی ویشکا آسایش بازیگر شناخته شده سینمای ایران به کارگردان فیلم «دارکوب» بهروز شعیبی معرفی شد و برای نخستین بار  با فیلم سینمایی «دارکوب» وارد سینما شد. 

 

ندا عقیقی همچنین،  بازی در  چندین نمایش از جمله نمایش های «شک» به کارگردانی مهران امام بخش در عمارت نوفل لوشاتو، نمایش «آتینا» به کارگردانی حسین دیردار و همچنین ایفای نقش در چند فیلم کوتاه را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.