2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
عاطفه سمرقندی بازیگر جدید سریال «حورا» در نقش طناز کیست؟

عاطفه سمرقندی بازیگر جدید سریال «حورا» در نقش طناز کیست؟

عاطفه سمرقندی یکی از بازیگران جدید سینما و تلویزیون است که به تازگی در سریال «حورا» در نقش طناز جلوی دوربین رفته است.

به گزارش هنرنوشت، عاطفه سمرقندی از بازیگران نوظهور سینما و تلویزیون است که پیش از این به عنوان یک اینفلوئنسر  و بازیگر ویدیوهای کمدی در فضای مجازی و اینستاگرام فعالیت داشته و  به تازگی به عنوان بازیگر در سریال «حورا» در نقش طناز جلوی دوربین رفته است.

 

عاطفه سمرقندی در سریال حورا

 

این بازیگر  متولد دهه 70 و یکی از بازیگران سریال حورا است که این مجموعه به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی از شنبه 14 فروردین ماه جایگزین سریال امنیتی جاسوسی «گاندو 2» در شبکه سه سیما می شود.

 

عاطفه سمرقندی در سریال حورا

 

 

در این سریال، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و  مرجان قمری، ندا عقیقی، علی دهبان، ضحی منفرد، مهرداد مصطفوی، عاطفه سمرقندی و  زینب عباسی به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند.

 

سریال «حورا» نوشته مهشید ابراهیمیان در 10 قسمت ساخته شده است و  از شنبه 14 فروردین 1400 ساعت  20:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 1:15 و 14:30 روز بعد است.

 

 

زندگینامه عاطفه سمرقندی:

 

عاطفه سمرقندی، پیش از  ورود به دنیای سینما و تلویزیون، بازیگر ویدیوها و کلیپ های طنز و کمدی چهره های شناخته شده اینستاگرام و فضای مجازی یا همان کمدین های دنیای مجازی (واینرها) بود و اکنون با وارد شدن به دنیای سینما و تلویزیون، در یکی از پست های صفحه اینستاگرام خود نیز به موضوع خداحافظی خود از دنیای مجازی اشاره کرده و  چنین نوشته است: « سلام سینما،  مرسی از تمام کسایی که منو تا به امروز دنبال کردین. ممنونم از تمام عزیزانی که حمایتم کردین.

من برگشتم به دنیای بازیگری و سینما جایی که براش از سن ۱۴ سالگی تلاش کردم و هدفم بود،فعالیتم از دنیای مجازی قطع و تمام شد. امیدوارم تمام دوستانم در زمینه ی فعالیتشون موفق و پیروز باشن. از خدا می خوام هر انسانی که هنر داره و استعداد هستش به حق واقعیش برسه و خدا کمکش کنه چه تو سینما چه تلوزیون چه اینستاگرام چه یوتویوب چه هر جای دیگه. امیدوارم هر کس به خواسته ای که داره با تلاشش برسه و حال دل همتون خوب باشه. خیلی دوستون دارم بهتون قول می دم هر جا فعالیت کنم بهم افتخار کنید و سعی خودمو می کنم همه از من رضایت کامل رو داشته باشین.
تا الانم هر چه هستم فقط به خاطر حمایت مردم عزیزم بوده. 
دلم براتون تنگ میشه به زودی با خبرای خوب‌بر میگردم.
به دعا و حمایت تک تکتون محتاجم»

 

 

 

عاطفه سمرقندی در فیلم سینمایی آهوی پیشنونی سفید

 

عاطفه سمرقندی نخستین بار با فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» به کارگردانی سیدجواد هاشمی وارد دنیای سینما شد و اکنون برای نخستین بار حضور در قاب تلویزیون را با سریال «حورا» تجربه می کند.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.