2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
سینا رازقی بازیگر سریال طنز  «نوروز رنگی»

سینا رازقی بازیگر سریال طنز «نوروز رنگی»

سینا رازقی یکی از بازیگران مشهدی است که در سریال کمدی «نوروز رنگی» ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، سینا رازقی یکی از بازیگران شناخته شده و سرشناس تئاتر مشهد است که در سریال «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی است که در کنار سایر بازیگران ایفای نقش می کند.

 

سریال «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی، در بیست قسمت، داستان روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را به زبان طنز روایت می‌کند و در کنار آن به آداب و رسوم و سنت های مردم مشهد نیز می پردازد.

 

یوسف تیموری، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجره از جمله بازیگران این سریال هستند و علی مسعودی علاوه بر کارگردانی در این سریال در نقش آقای مهدوی نیز ایفای نقش کرده است.

 

این سریال پیش از این «هشت آباد» نام داشت که اکنون به «نوروز رنگی» تغییر یافته است.

 

زندگینامه سینا رازقی:

 

سینا رازقی از بازیگران جوان تئاتری است که سالهاست در عرصه تئاتر شهر مشهد فعال است و کار تئاتر را از دوران نوجوانی در مشهد آغاز کرده است که از آن جمله می توان به بازیگری در نمایش «نجواهای عاشقانه» به کارگردانی امیر بشیری اشاره کرد که در سال 94 در مشهد روی صحنه رفت.

 

وی همچنین یکی از بازیگران نمایش «هوراشیو» به کارگردانی جواد مولانیا بود که این نمایش نوروز 98 در عمارت نوفل لوشاتو در تهران روی صحنه بود.

 

نمایش «دیواکولا» به کارگردانی محمد جهانپا از دیگر نمایش هایی است که سینا رازقی در آن ایفای نقش کرده است.

 

این بازیگر در سی و دومین جشنواره تئاتر دانش آموزان سراسر کشور با نمایش  «کنترل z» از مشهد، جایزه دوم بازیگری را به صورت مشترک با مهدی رضازاده از آن خود کرد.

 

این بازیگر جوان همچنین در فیلم بلند ویدیویی «شرخر» به نویسندگی و کارگردانی علی خزاعی فر در کنار دیگر بازیگران تئاتر مشهد، ایفای نقش کرد.

 

جزییات بیشتری از زندگی هنری سینا رازقی در دسترس نیست.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.