2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
حمیدرضا حافظ شجره بازیگر نقش جعفر در سریال «نوروز رنگی»

حمیدرضا حافظ شجره بازیگر نقش جعفر در سریال «نوروز رنگی»

حمیدرضا حافظ شجره بازیگر سریال کمدی «نوروز رنگی» است که در نقش جعفر ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نقش جعفر در سریال کمدی «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی است که نوروز 1400 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

 

 سریال «نوروز رنگی» در بیست قسمت، داستان روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را به زبان طنز روایت می‌کند و در کنار آن به آداب و رسوم و سنت های مردم مشهد نیز می پردازد.

 

یوسف تیموری، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی،  هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجره از جمله بازیگران این سریال هستند و علی مسعودی علاوه بر کارگردانی در این سریال در نقش آقای مهدوی نیز ایفای نقش کرده است.

 

این سریال پیش از این «هشت آباد» نام داشت که اکنون به «نوروز رنگی» تغییر یافته است.

 

 

حمیدرضا حافظ شجری متولد ۱۷ دی ۱۳۸۱  در مشهد و هنرجوی سال آخر رشته سینما در هنرستان هنرهای زیبای پسران مشهد است که سالهاست روی صحنه تئاتر فعالیت داشته است.

 

این بازیگر جوان که پیش از دهه 90 وارد عرصه تئاتر شده است، نخستین بار در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر با ایفای نقش در نمایش کمدی «دو - یک به نفع بارسلونا» به نویسندگی و کارگردانی مهسا غفوریان موفق به دریافت لوح تقدیر بازیگری در بخش رقابتی جشنواره  شد.

 

این بازیگر عاشق ایفای نقش در آثار کمدی است و به رضا عطاران از بازیگران سرشناس کشور که همشهری او محسوب می شود، بسیار علاقه مند است.

 

انتهای پیام/

 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.