2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
بازیگر سریال آقازاده  امشب میهمان دورهمی می شود

بازیگر سریال آقازاده امشب میهمان دورهمی می شود

بازیگر سریال آقازاده امشب 18 مهرماه میهمان مهران مدیری در برنام دورهمی می شود.

به گزارش هنرنوشت، میهمان امشب 18 مهرماه برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری، سینا مهراد بازیگر معروف سریال آقازاده است.

 

امشب ساعت 23  مهران مدیری در برنامه دورهمی که از شبکه نسیم پخش می شود، میزبان سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پرطرفدار «آقازاده» 

است و این بازیگر جوان به سوالات مهران مدیری درباره زندگی و فعالیت های هنری اش پاسخ می دهد.

 

برنامه دورهمی ساعت ۶ صبح،  ١١ صبح و ١۷ روز بعد  بازپخش می شود.

 

 

زندگینامه سینا مهراد (سهیلی)

 

سینا مهراد که نام اصلی او سینا سهیلی است، متولد 12 آذر 1370 و فرزند سعید سهیلی کارگردان سینماست.

 

سینا سهیلی با شروع کار بازیگری حرفه ای خود در سینما و تلویزیون، نام هنری سینا مهراد را برای خود برگزید تا توانمندی های او در بازیگری زیر سایه حضور پدرش  که کارگردان سینماست و دیگر اعضای خانواده اش از جمله برادر و خواهرش که بازیگر سینما هستند، قرار نگیرد.

 

 

 

 

او درباره دلیل تغییر نام خانوادگی خود گفته است:  «برای من کار کردن با نام سهیلی سخت بود، چون همیشه انگار زیر بار این نام بودم و یک دیدی نسبت به من بود که اجازه نمی‌داد توانایی‌هایم دیده شود.»

 

ساعد سهیلی، صبا سهیلی و سارا سهیلی برادران و خواهران او هستند که همه بازیگرند.

 

سینا مهراد نخستین بار در سن 4 سالگی در فیلم «مردی شبیه باران» به کارگردانی پدرش سعید سهیلی در کنار ابوالفضل پورعرب و در فیلم «شب برهنه» نیز در کنار شادمهر عقیلی و زنده یاد نادیا گلچین بازی کرده بود.

 

سینا مهراد به دلیل آن که از تحصیل بازنماند، بازیگری را تا سن 19 سالگی کنار گذاشت و بعد از آن با شرکت در کلاس های بازیگری و آموزش نزد آزیتا حاجیان کار بازیگری را شروع کرد.

 

نخستین تجربه حضور تلویزیونی او نیز به سریال «سایه بان» به کارگردانی برادران محمودی برمی گردد که در نقش حمید ظاهر شد و بعد از آن حامد عنقا و دستیارانش از او برای ایفای نقش حامد در سریال «پدر» دعوت به همکاری کردند که سینا مهراد با این سریال که در سال 97 پخش شد، به شهرت رسید و بعد از آن در سریال «آقازاده» که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، در کنار بازیگران سرشناسی از جمله مهدی سلطانی، امین حیایی، نیکی کریمی، کامبیز دیرباز و جمشید هاشم پور ایفای نقش کرد.

 

 سینا مهراد در فیلم های پدرش نیز جلوی دوربین رفته است که از آن جمله می توان به فیلم  «پل خواب» و «کلاشینکف» از ساخته های سعید سهیلی اشاره کرد. او در فیلم «گشت ارشاد» به کارگردانی پدرش سعید سهیلی نیز در مقام دستیار کارگردان همکاری داشت.

 

«پرده نشین» ، «رفتن» ، «زار» ، «پنجشنبه آخر ماه» و «ژن خوک» از دیگر آثاری است که سینا مهراد یا همان سینا سهیلی در آنها ایفای نقش کرده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.