2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

طراحی مسابقه ای مهیج و عجیب در سری جدید دورهمی + تیزر

سری جدید برنامه دورهمی با عنوان «مسابقه دورهمی» با طراحی یک مسابقه مهیج، عجیب و سرگرم کننده از جمعه 21 خردادماه پخش می شود.

به گزارش هنرنوشت، فصل پنجم برنامه «دورهمی» با تغییر و تحولاتی در ساختار کلی برنامه همراه است و قرار است این سری برنامه دورهمی را در قالب یک مسابقه عجیب و غریب با کارگردانی و اجرای مهران مدیری شاهد باشیم.

 

در همین زمینه بخوانید:

چطور در مسابقه دورهمی شرکت کنیم؟

 

قسمت اول از سری پنجم برنامه «دورهمی» با عنوان «مسابقه دورهمی» از روز جمعه  ۲۱ خردادماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می رود که تیزر این فصل جدید دورهمی را در ویدیوی بالا می توانید تماشا کنید.

 

بر اساس آن چه در تیزر مشاهده می شود، این فصل از برنامه دورهمی، یک مسابقه بسیار مهیج و سرگرم کننده برای مخاطبان تدارک دیده است که سوالات این مسابقه نیز در زمینه فرهنگی و هنری و بر پایه آگاهی بخشی برای مخاطبان طراحی و تولید شده است.

 

در فصل نخست این برنامه 128 نفر شرکت کننده از میان بیش از شش هزار نفر حضور دارند که این افراد با شرکت در آزمون ورودی آنلاین و حضوری برای «دورهمی» انتخاب شده‌اند که با حضور در مراحل مسابقه به فینال و جایزه بزرگ این برنامه دست خواهند یافت.

 

فصل جدید برنامه «دورهمی»  جمعه تا دوشنبه هر هفته ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.