2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
حضور گلشیفته فراهانی در یک سریال 8 قسمتی

حضور گلشیفته فراهانی در یک سریال 8 قسمتی

گلشیفته فراهانی به تازگی بازی در یک سریال 8 قسمتی را به پایان رساند و این پروژه را طولانی ترین و فراموش نشدنی ترین پروژه کاری خود توصیف کرد.

به گزارش هنرنوشت، گلشیفته فراهانی، بازیگر سریال جدید اپل تی‌وی پلاس با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از اتمام فیلمبرداری یک ساله سریال « هجوم » invasion خبر داد. این سریال که در ۸ قسمت تولید شده فیلمبرداری آن  با حضور گلشیفته فراهانی در کشورهای مختلف انجام شده و داستان آن درباره هجوم موجودات فضایی از نگاه شخصیت‌های مختلف است.

 

گلشیفته در این باره در اینستاگرام خود نوشت: « تمام شد. بیش از ١٢ ماه کار، بالا و پایین ها و مصادف شدنِ باقىِ کار با کرونا، بالاخره موفق شدیم امشب، فیلمبردارى را به هر قیمتى که شده به پایان برسانیم. طولانى‌ترین و فراموش نشدنى پروژه این ٢٣ سال کار در سینما. یکم خسته ولى باشد که سربلند کنیم شما عزیزان را » 

 

 

 

 

این سریال ۸ قسمتی، با حضور گلشیفته فراهانی و سم نیل در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا ، انگلستان ، مراکش و ژاپن فیلم‌برداری شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.