2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
گلشیفته فراهانی شهروند فرانسه شد

گلشیفته فراهانی شهروند فرانسه شد

گلشیفته فراهانی اعلام کرد که بعد از 12 سال از ترک ایران، شهروند فرانسه شده است.

به گزارش هنرنوشت، گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی که حدود 12 سال قبل ایران را ترک کرد، به تازگی در صفحه اینستاگرام خود به طور تلویحی به شهروندی جدید خود اشاره کرد و نوشت: تابستانِ ١٣٨٧ از آشیانه پرواز کردم و ١٢ سال بعد بر زمین نشستم.

او اعلام کرد که پس از از گذشت ۱۲ سال از ترک ایران، رسما شهروند فرانسه شده است  و از هوادارانش بابت حمایت هایشان سپاسگزاری کرده است.

 

این بازیگر در صفحه اینستاگرامش نوشته است: تابستانِ ١٣٨٧ از آشیانه پرواز کردم و ١٢ سال بعد بر زمین نشستم. از تمامى کسانى که همراهِ من بودند، حتى براى مدتى کوتاه، سپاسگذارم. بدونِ شما رسیدن ممکن نبود.

 

بیشتر بخوانید:

تازه ترین فیلم گلشیفته فراهانی آماده نمایش شد


هنرپیشه ایرانی محبوبترین بازیگر نتفلیکس شد/ پیشتازی بازیگر ایرانی از سوپراستار هالیوودی

 

گلشیفته فراهانی از فیلم تازه اش گفت/ بازی با همسورث و رازهای کار با اسلحه

 

​گلشیفته فراهانی سال ۱۳۸۷ از ایران مهاجرت کرد و اکنون در کشور فرانسه زندگی می‌کند.

 

فراهانی در این سالها در آثاری نظیر "استخراج"، "سنگ صبور"، "دزدان دریایی کارائیب"، "دختران آفتاب"، "آواز عقرب‌ها" و "یک مشت دروغ" ایفای نقش کرده و با بازیگرانی نظیر لئوناردو دی‌کاپریو و کریس همسورث همبازی بوده است. 

​وی در ایران نیز در آثاری نظیر "میم مثل مادر"، "سنتوری"، "همیشه پای یک زن در میان است"، "گیس بریده" و "درباره الی" ایفای نقش کرده است.

انتهای  پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.