2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» / قسمت پانزدهم پخش نشد!

توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» / قسمت پانزدهم پخش نشد!

قسمت پانزدهم سریال «می خواهم زنده بمانم» که قرار بود امروز صبح پخش شود، به دلیل مسائل پیش آمده پخش نشد.

به گزارش هنرنوشت، قسمت پانزدهم سریال «می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که قرار  بود امروز صبح ساعت 8 در فیلیمو پخش شود، به دلیل مسائل اخیر درباره این سریال پخش نشد.

 

در همین زمینه بخوانید:

 

اعتراض نیروی انتظامی به سریال «می خواهم زنده بمانم»

 

 

 

در روزهای گذشته،  معاون اجتماعی نیروی انتظامی ایران در نامه ای از ساترا خواسته بود برخی قسمت های ابتدایی این سریال به منظور انجام برخی  اصلاحات، حذف شود و اکنون پخش قسمت جدید این سریال به دلیل همین اختلافات به وجود آمده، متوقف شده است.

 

روابط عمومی فیلیمو با تایید خبر توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» در اطلاعیه ای اعلام کرد: «با درخواست معاونت اجتماعی نیروی محترم انتظامی، پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفتگو درخصوص نقطه نظرات ایشان است.

از مسئولان محترم درخواست می‌شود با سعه صدر و آرامش به نظاره سریال بنشینند؛ تا سرنوشت شخصیت‌های منفی سریال بر اساس روند منطقی درام به سرانجام برسد و سازندگان جرأت و جسارت پرداختن به اتفاقات مهم و افراد نیک و بد روزگار را در کسوت های مختلف داشته باشند.»

 

سریال «می خواهم زنده بمانم»، به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته هر هفته دوشنبه ها صبح ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می‌شود که قسمت جدید این سریال  با توجه به اختلافاتی که به وجود آمده است، امروز دوشنبه 10 خردادماه پخش نشد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.