2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

عطر نوید محمدزاده وارد بازار شد/ ورود آقای بازیگر به عرصه برندسازی عطر

نوید محمدزاده بازیگر جوان سینمای ایران به تازگی از برند عطر خود با عنوان نوید رونمایی کرده است.

به گزارش هنرنوشت،  نوید محمدزاده، بازیگر شناخته شده سینمای ایران با انتشار ویدیویی از تولید عطر ویژه خود با عنوان « نوید  » و آغاز فروش اینترنتی آن خبر داد.

 

بیشتر بخوانید:

عطر زنانه محبوب سلبریتی ها و ستاره های هالیوود چیست؟/ عطر محبوب آدری هپبورن، آنجلینا جولی و...

انتقادها از سبک لباس پوشیدن نوید محمدزاده بالا گرفت +تصاویر

شوخی با حضور بازیگران سینما در آگهی های تبلیغاتی/ کله گی شارژر60 تومن!

سلبریتی ها برای بازی در تیزرهای تبلیغاتی چقدر دستمزد می گیرند؟

نوید محمدزاده داستانی از یک مهاجر کُرد را می خواند

پولسازترین ستاره های سینمای ایران در سال 98 کدامند؟/ پژمان جمشیدی و الناز شاکردوست در صدر

 

محمدزاده که حضوری چشمگیر در فیلم های مطرح و پرمخاطب سینمای ایران دارد، چندی پیش وارد عرصه تبلیغات شد و و محصولات یک شرکت تولید آبمیوه را تبلیغ کرد و اکنون به تازگی خودش وارد عرصه برندسازی در زمینه عطر شده است و از تولید عطر ویژه خود با برند نوید خبر داده که قرار است از 15 تیرماه در بازار عرضه شود.

محمدزاده در این ویدیو که منتشر کرده است، عطر نوید را با شعار « بماند به یادگار، از من به تو  » تبلیغ کرده است.

این عطر در دو نوع مردانه و زنانه عرضه می شود و فروشگاهی که عرضه عطر نوید محمدزاده را بر عهده دارد، قیمت عطر مردانه و عطر زنانه نوید را 520 هزار تومان اعلام کرده است.

 

​درباره نوید محمدزاده و طراحی عطر ویژه او با عنوان نوید، چنین توضیح داده شده است: اگرچه نوید محمدزاده درنقش های متنوع با شخصیت های متفاوت در فیلم هایش ظاهر شده است، اما اکثرمنتقدین او را به شرح زیر توصیف می نمایند: سخت کوش، پر شور در نقش هایش، دارای احساساتی قوی و توانا در انتقال آنها به مخاطب (تاثیر عمیق بر مخاطب )، دارای سبکی منحصر به فرد در پوشش با کنترلی قوی بر صدایش که عطر نوید برای انتقال این احساسات و خصوصیات به مخاطبان طراحی شده است.

پیش از نوید محمدزاده، لیلا حاتمی از دیگر بازیگران سینمای ایران وارد عرصه برندسازی عطر شد و عطر ویژه خود را با عنوان « لیلا حاتمی » وارد بازار کرد.  لیلا اوتادی و هدیه تهرانی نیز در همین زمینه دست به تجربیات مشابهی زده بودند.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
الیمان 1399/04/10
بوی لیلا حاتمی که اصلا خوب نبود 😑😝 ببینیم نوید چکار میکنه 😐

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.