2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
عطر زنانه محبوب سلبریتی ها و ستاره های هالیوود چیست؟/ عطر محبوب آدری هپبورن، آنجلینا جولی و...

عطر زنانه محبوب سلبریتی ها و ستاره های هالیوود چیست؟/ عطر محبوب آدری هپبورن، آنجلینا جولی و...

عطر همچون لباس نقش بسیار مهمی در ارایه شخصیت یک زن دارد و بر همین اساس نیز افراد مشهور و سلبریتی ها در انتخاب عطر مخصوص خود بسیار دقت می کنند.

به گزارش هنرنوشت، به گفته کوکوشانل «زنی که عطر استفاده نمی‌کند آینده‌ای ندارد. استایل هر زنی با یک عطر خوشبو تکمیل می‌شود.»، عطر نیز همچون لباس نقش بسیار مهمی در ارایه شخصیت یک زن دارد و به همین دلیل است که افراد مشهور و سلبریتی ها در انتخاب عطر مخصوص خود همچون لباس هایشان بسیار دقت می کنند و برخی از آنها از عطرهایی استفاده می کنند که صرفاً برای شخص آنها تولید شده است و فرد دیگری امکان خرید واستفاده از آن را ندارد.

اما عطر مورد علاقه زنان مشهور گذشته و زنان مشهور امروزی چیست؟  سلبریتی ها و ستاره های هالیوودی از چه عطری استفاده می کنند؟ در ادامه با ما باشید تا پاسخ این سوالات را بدانید: 

پرنسس دیانا

پرنسس دیانا در روز عروسی خود را با عطر هوبیگانت کولکوز فلیورز quelques fleurs جشن گرفت. عطر گلی که اولین بار در سال ۱۹۱۳ تولید شده است. این عطر حاوی رایحه اسانس مرکبات، جاسمین، یاس بنفش و میخک صد پر است. هوبیگانت نخستین عطری بود که از ترکیب چند رایحه متفاوت ساخته شد.

پرنسس دیانا در آخرین سال­های عمرش بیشتر از عطر فابرگ هرمس faubourg که در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود استفاده می کرد.

هر دو عطر هنوز هم تولید و در فروشگاه های عطر فروشی یافت می‌شوند.

مرلین مونرو

وقتی از مرلین مونرو پرسیده شد که در خانه چه عطری استفاده می کند در پاسخ اعتراف کرد که شانل نامبر ۵ عطر مورد علاقه اوست. همانطور که گفته شده است مرلین در یکی از فیلم ها عطر شامه نواز رز گرانیوم فلوریس rose geranium floris استفاده کرده بود. این عطر دیگر تولید نمی شود و امروزه به شکل روغن ضروری برای حمام ها تولید می شود. اما عطر شانل نامبر ۵ هنوز تولید می شود.

آدری هپبرن

آدری هپبرن علاقه زیادی به عطرهای برند گیونچی داشت و عطر l’interdit در سال ۱۹۵۷ برای او ساخته شد. اسم این عطر به فرانسوی یعنی “ممنوع” این عطر از ترکیب مرکبات، هلو، توت فرنگی، بنفشه، یاس و رز ساخته شده است. به درخواست آدری این عطر در دسترس دیگران قرار نگرفت و برای زنانی که دوست داشتند مثل او خوشبو باشند تبدیل به یک عطر افسانه ای شد.

خوشبختانه این عطر در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ نیز تولید شد اما با این تفاوت که طراحی شیشه عطر کاملا متفاوت بود.

الیزابت تیلور

الیزابت تیلور از میان عطرهای برند خودش علاقه زیادی به عطر white diamonds داشت. او به علاوه علاقه زیادی به عطر bal а versailles jean desprez نیز داشت که در سال ۱۹۶۲ تولید شده بود. این عطر شرقی شامل ۳۰۰ رایحه و نت پایه آن چوب صندل نعناع هندی، شکوفه پرتقال وانیل است.

امروز white diamonds رد فروشگاه ها یافت می شود اما bal а versailles jean desprez یکی از عطرهای نایابی است که دیگر کسی نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند.

گریس کلی

گریس کلی یکی از طرفداران سراپاقرص عطر fleurissimo از برند creed بود که به درخواست گریس برای روز عروسی او تولید شد. fleurissimo یک عطر گلی است حاوی رایحه ترنج، رز بلغاری و زنبق. کمپانی creed هنوز هم به تولید این عطر ادامه می دهد.

کاترین، دوشس کمبریج

برند مورد علاقه کیت میدلتون illuminum است. یک برند ایتالیایی که در سال ۲۰۰۷ تولید شده است. کیت در روز عروسی خود از عطر white gardenia petals را انتخاب کرد. این عطر حاوی رایحه ترنج، رنبق، ایلانگ ایلانگ و جاسمین است.

این عطر همچنان تولید می شود و هر کسی می تواند آن را داشته باشد.

مگان، دوشس ساسکس

مگان علاقه زیادی به عطر و ادکلن دارد. به طوری که اگر روزی بدون عطر بیرون برود دوباره برای زدن عطر به خانه باز می گردد. مگان به عنوان عضو خانواده سلطنتی بریتانیا عطرهای بریتانیایی را ترجیه می دهد. از عطرهای مورد علاقه او wild bluebell و wood sage & sea salt از برند jo malone هستند عطر اول رایحه گلی است و عطر دوم رایحه چوبی.

برند floris london برای روز عروسی مگان و پرنس هری عطر بی نظیری تولید کرد. عطری کاملا شخصی که هیچ کسی به جز آن ها نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند.

 

آنجلینا جولی

این بار زیبایی آنجلینا جولی الهام بخش مارک جاکوبز بود . آنگونه که یکی از نزدیکان جولی گفته است: جاکوبز خود شخصاً برای جولی این عطر را ساخته است . داغ ، جذاب ، فریبنده و اغواگر. این کلمات توصیفی است برای این عطر. عطر با رایحه گلها آغاز می شود و در ادامه طراوت خود را به رایحه ای خاص از وانیل می بخشد . حرکتی کاملا زنانه به سمت حرارتی افسونگر. به راستی این عطر امضای جولی است.

 

نیکول کیدمن

کیدمن در یکی از مصاحبه هایش گفته است که دوست دارد با ترکیب انواع روغن ها خودش عطر دلخواهش را بسازد.عطر مورد علاقه او angel از برند thierry mugler است که ترکیبی از نت های مرکبات، میوه های استوایی، وانیل، کارامل و نعناع هندی است.

کیتی پری

شاید این جمله کلیشه‌ای به نظر برسد؛ ولی کیتی پری واقعا در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمده است. حتی اولین کارهای او خواندن سرودهای کلیسایی بود. او کارش را در سال ۲۰۰۱ شروع کرد و تقریبا در سال ۲۰۰۷ به شهرت و اعتبار جهانی دست یافت. او حدود ۱۱ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را در جهان فروخته است. کیتی عاشق دنیای عطر و ادکلن است و خط محصولی نیز در این زمینه با نام خودش دارد. عطر مورد علاقه کیتی تی‌یری موگلر انجل است. بویی که بانوان جسور و سنت‌شکن می‌پسندند. به عقیده‌ی او این عطر به گروه سنی خاصی تعلق ندارد. هیلاری کلینتون و نیکول کیدمن هم با کیتی پری در دلپذیربودن رایحه‌ی این عطر کاملا موافق‌اند.

این بازیگر اسپانیایی که اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم تأثیرگذار ویکی کریستینا بارسلونا بدست‌آورده است، جزو بازیگران تأثیرگذار در زمینه‌ی مد و فشن و مدل برندهایی چون منگو و لورئال است. بنابراین سخت است از عطری که مورد علاقه‌ی اوست به سادگی گذشت. lancome tresor رایحه‌ای گرم و تند دارد و نت آغازین آن هلو و یاس بنفش است. نام این عطر در زبان فرانسوی به معنی گنج است و واقعا نامی برازنده‌ی این رایحه است. این عطر پرفروش و اغواکننده‌، علاوه بر پنه لوپه کروز، مورد علاقه‌ی کیت وینسلت هم هست. همان‌قدر اغواکننده و پرطرفدار.

مَدونا

خانم مدونا را که احتمالا می‌شناسید، اما شاید کمتر بدانید که او کارآفرین و نویسنده هم هست و علاوه‌بر خوانندگی و بازیگری به فعالیت‌های دیگر هم می‌پردازد. این خانم مشهور به هر چیزی که دست می‌زند، انگار سریعا بدل به طلا می‌شود. حتی نوعی نوشیدنی هم با نام او تولید می‌شود. این خواننده‌ی گیاهخوار حتی در کتاب گینس هم رکوردهایی در زمینه‌ی موسیقی به ثبت رسانده است. از همه‌ی اینها گذشته، او عاشق عطر هیپنوتیک پویزن دیور است. اگر دوست دارید که بدانید بوی شهرت و موفقیت چه بویی است، حتما این عطر را امتحان کنید. عطر دوست‌داشتنی وانیل در همراهی با بوی آلو، گل یاسمن، رُز، چوب صندل و بادام توانسته است، قلب مدونا را تسخیر کند. امتحان کنید، شاید شما هم خوش‌تان آمد.

اگر تا اینجا قانع نشدید که این عطر چه رایحه‌ی معرکه‌ای دارد، شاید با دانستن اینکه hypnotic poison مورد علاقه‌ی مونیکا بلوچی و اَدل نیز هست؛ قانع شوید و برای خرید آن اقدام کنید.

اسکارلت جوهانسون
 

اسکارلت جوهانسون را می‌شناسید، دیگر؟ نه؟ همان خانم بازیگر زیبای هالیوودی که در میان اُناث و ذکور (مورد دوم را با تشدید بیشتری بخوانید) طرفداران زیادی دارد. این شخص دلربا از طرفداران پروپاقرص عطر دِ وان از تولیدات دولچی گابانا است. به همین خاطر یکی از مدل‌های تبلیغاتی این برند هم به شمار می‌رود. شاید اصلا، یکی از رازهای جذابیت این هنرپیشه، همین بوی خوش عطرش باشد.

هیلاری داف

هیلاری داف را حتما با فیلم معروف داستان یک سیندرلا می‌شناسید. این هنرپیشه‌ی جوان‌پسند عاشق عطر ایو سن لورن اوپیوم است. عطر و رایحه‌ای که کاملا با شخصیتش جور است. بویی که یادآور تازگی، جذابیت و سرزندگی است.

اِما واتسون

وقتی صحبت از عطر و بو می‌شود، رفیق شفیق هری‌پاتر یا همان خانم اما واتسون هرگز به عطر مورد علاقه‌اش بی‌دلیشز خیانت نمی‌کند. این عطر که ترکیبی از بوی میوه و گل است، یادآور احساساتی چون تازگی، نشاط و شادابی است. ترکیب این بوی خوش از برگ گل بنفشه، سیب، گریپ‌فروت و مگنولیاست. هسته‌ی مرکزی این رایحه را هم عطر گل مریم، زنبق دره، رز و بنفشه در کنار عطر گرم چوب صندل، مُشک و عنبر می‌سازد.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت ترکیبی است از جوانی، زیبایی و هوش. او در سال ۲۰۰۶ اولین آلبوم خود را روانه‌ی بازار کرد و کمی بعد در سال ۲۰۰۸ توانست، جایزه‌ی بهترین هنرمند تازه‌کار را از آن خود کند. تیلور از نوجوانی شروع به کار کرد و طرفداران زیادی دارد. این خواننده از رایحه‌های متفاوتی چون: شاه‌توت، انار، بلوبری، توت‌فرنگی، نوعی از مرکبات موسوم به لیموی کی (key lime)، و نارنگی خوشش می‌آید. بنابراین بوی فلاور بامب که ترکیبی از این رایحه‌ها به همراه بوی گل است، او را کاملا راضی می‌کند. اگر دوست دارید که بوی موفقیت و پیشرفتِ بی‌وقفه را همیشه با خود به همراه داشته باشید، عطر تیلور را امتحان کنید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها
Eliman 1399/01/28
معرفی عطرها عالی بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.