2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
گل های اردیبهشتی در پایتخت لاله های ایران

گل های اردیبهشتی در پایتخت لاله های ایران

برای دیدن گل های زیبا لازم نیست چمدانتان را ببندید و راهی هلند شوید بلکه کافی است کمی سرتان را بچرخانید و دشتی از گل های لاله رنگارنگ را در دامنه کوه روستای کُندر ایران تماشا کنید.

به گزارش هنرنوشت، اگر چه چند ماه است که ویروس کرونا همه ما را ناچار به خانه نشینی کرده است و فقط در شرایط ضرورت از قرنطینه خارج می شویم ولی نمی توان از دیدن زیبایی گل های لاله آن هم در زیباترین ماه سال که همچون نامش اردیبهشت یادآور بهشت است، چشم پوشی کرد. می توان با کمی رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خودتان را به دیدن زیبایی های طبیعت در دل کوه روستای کُندر میهمان کنید.

روستای کندر در اطراف تهران و کرج و در 22 کیلومتری شمال شرقی کرج واقع شده است و این روزها میزبان دشتی از گل های لاله با رنگ های جادویی است که گردشگران بسیاری را نیز میزبانی می کند.

برای دیدن این گل های زیبا لازم است وارد جاده چالوس شوید و در کیلومتر 7 این جاده در سمت راست خود وارد جاده روستای کندر شوید و پس از طی کردن مسافت 8 کیلومتری پیچ در پیچ به این روستای زیبا می رسید.

مردم روستا با دشتی از گل های اردیبهشتی در انتظار شما هستند و شما هم چه خوب که با رعایت قانون گل و گیاه و پرهیز از ریختن زباله در این طبیعت زیبا به دعوت مردم روستا پاسخ شایسته ای بدهید.

دشت گل های لاله درغرب این روستا قرار دارد و زمانی که وارد این قسمت از روستا شوید، غرق در رنگ ها و رایحه گل های اردیبهشتی خواهید شد و یک روز به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

تصاویر این دشت گل های زیبا را تماشا کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها از:  محمد صادق نیک گستر، اصغر خمسه، معصومه علی اکبر و مهدی الله یار بیگی

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.