کد خبر : 62595 تاریخ : ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت - 17:29
خواننده ماکان بند بازیگر سریال «جزیره» شد خواننده سرشناس گروه موسیقی «ماکان بند» بازیگر سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم شد.

به گزارش هنرنوشت، امیر مقاره خواننده جوان گروه موسیقی « ماکان بند» است که برای نخستین بار به عنوان بازیگر در سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین می رود.

سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم در جزیره کیش در مرحله تصویربرداری است و امیر مقاره نیز نخستین بار بازیگری را با این سریال تجربه می کند.

 

این سریال نوشته علی طالب‌آبادی و  یک درام اجتماعی است که  به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری برای پخش از شبکه نمایش خانگی فیلیمو در حال ساخت است.

 

 

زندگینامه امیر مقاره:

امیر مقاره متولد 3 دی ماه سال 1374 در تهران است.

 

امیر مقاره کار خوانندگی و فعالیت موسیقی خود را از دوره نوجوانی با ترانه سرایی آغاز کرد و نخستین بار در سال 93 وارد حرفه خوانندگی شد و چند قطعه انفرادی و چند قطعه با همراهمی دیگر خوانندگان منتشر کرد.

این خواننده محبوب نسل جوان، در حوزه مدلینگ نیز فعال است و با چند برند داخلی و خارجی در این زمینه همکاری دارد.

 

از نکات جالب زندگی  امیر مقاره این است که پیش از ورود به عرصه موسیقی، به عنوان پیک موتوری کار کرده است و هیچ کس برای علاقه او در زمینه موسیقی و نوازندگی و خوانندگی او اهمیتی قائل نبود اما او از علاقه اش دست نکشید و آن قدر در این زمینه پشتکار نشان داد تا سرانجام به خواسته اش رسید.

انتهای پیام/