کد خبر : 32480 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۳۱ فروردين - 13:46
عجیب ترین مدل های لباس و کفش / از لباس طرح گوشت تا دامن لاستیکی ! + تصاویر گاهی طراحان لباس مدل های عجیب و غریبی را طراحی کرده و به نمایش می گذارند که به نظر می رسد صرفا کاربرد نمایشی دارند.

به گزارش گروه ترجمه هنرنوشت، طراحان لباس در سراسر دنیا گاهی دست به طراحی لباس های عجیب و غریبی می زنند که به نظر می رسد کاربردی برای استفاده ندارند و صرفا شکل نمایشی دارند.

 

کار طراحان مد و لباس، طراحی لباس ها و پوشاک جدید و به روز،  با استفاده از خلاقیت های هنری و برگرفته از فرهنگ، آداب و رسوم، طبیعت و مسائل مهمی از جمله مسائل زیست محیطی است به طوری که سلیقه بسیاری از مردم دنیا را تحت تأثیر قرار می دهند و تعیین کننده مد روز می شوند.

 

بسیاری از سلبریتی ها و افراد ثروتمند  برای تهیه لباس های خود به منظور شرکت در جشن ها و مراسم های ویژه، به سراغ طراحان لباس می روند تا لباس مناسب و مورد علاقه شان را طراحی کرده و بدوزند و به این ترتیب با استایل ویژه و منحصر به فرد خود در این مراسم ها حضور پیدا می کنند. 

اما برخی از آنها نیز از لباس های ویژه ای که در نمایشگاه های مد و لباس و زیر نظر معروفترین طراحان مد و لباس ارایه شده اند و تعداد بسیار محدودی از آنها به فروش می رسد، استفاده می کنند و سبک خاص خود را در انتخاب لباس در این مراسم ها به نمایش می گذارند.

 

اما گاهی طراحان لباس برای آن که سلیقه خاص برخی افراد را نیز به خود جلب کنند، دست به طراحی لباس ها و کفش های عجیب وغریبی می زنند که باعث حیرت می شود و  فقط برخی افراد خاص حاضرند آنها را خریداری کرده یا بپوشند تا به این ترتیب سلیقه بسیار خاص و منحصر به فرد خود را که متمایز از دیگر مردم دنیاست و توجه همگان را به خود جلب می کند، نشان دهند.

 

 

در ادامه تعدادی از عجیب ترین طراحی های لباس و کفش را که به نظر غیرکاربردی می رسد، مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/