کد خبر : 22254 تاریخ : ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ اسفند - 14:59
سحر دولتشاهی درباره آواز همایون شجریان چه نوشت؟ سحر دولتشاهی درباره آواز همایون شجریان در تیتراژ سریال عاشقانه «می خواهم زنده بمانم» عبارت معنی داری در اینستاگرام خود نوشت.

به گزارش هنرنوشت، تیتراژ سریال عاشقانه «می خواهم زنده بمانم» با صدای همایون شجریان چندی پیش منتشر شد و سحر دولتشاهی که یکی از بازیگران اصلی این سریال است، با انتشار آن در صفحه اینستاگرام خود درباره آواز همایون شجریان نوشت: « در همه لوح ضمیرم هیچ نقشی جز تو نیست.»

 

سحر دولتشاهی و همایون شجریان پیش از این  چند بار به عنوان بازیگر و خواننده تیتراژ در پروژه های مختلف  با یکدیگر همکاری داشته اند و به تازگی در سریال «می خواهم زنده بمانم» نیز با یکدیگر همکاری داشته اند.

 

از دو سال گذشته شایعاتی مبنی بر ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی در فضای مجازی منتشر می شود که این شایعات از سوی هیچ یک از آنها تایید و یا تکذیب نشد تا زمان درگذشت استاد محمدرضا شجریان که سحر دولتشاهی تصویری از حضور خود در خودرو شخصی همایون شجریان در سفر به مشهد برای حضور در مراسم خاکسپاری استاد شجریان منتشر کرد و به این شایعات رنگ واقعی تری بخشید.

 

اکنون سحر دولتشاهی با انتشار صدای آواز همایون شجریان در تیتراژ سریال عاشقانه «می خواهم زنده بمانم» در صفحه اینستاگرام خود و نوشته معنی داری که در کپشن این ویدیو به اشتراک گذاشته است، به شکل غیرمستقیم حقیقی بودن این شایعات را تایید کرده است.

 

 

بیشتر بخوانید:

حضور سحر دولتشاهی در خودرو همایون شجریان سوژه رسانه ها شد + عکس

 

تیتراژ سریال «می خواهم زنده بمانم» با صدای همایون شجریان + فیلم

 

سریال «می خواهم زنده بمانم»  به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته یک ملودرام عاشقانه است که با لوکیشن و پروداکشن های عظیم ساخته می شود و داستان این سریال نیز به رخدادهای دهه 60 می پردازد.

 

سریال عاشقانه «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته، در دو فصل روزهای دوشنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

 

قصه‌ این سریال در دل اتفاقات پر شمار دهه ۶۰  رخ می دهد که به سرپرستی مجید مولایی و به قلم پویا سعیدی و پوریا کاکاوند جان گرفته است.

 

بازیگران سریال  «می‌خواهم‌زنده بمانم» عبارتند از:  حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی، با هنرمندی آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی، با حضور افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار

 

 

انتهای پیام/