کد خبر : 21782 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد - 21:04
زندگینامه حسام محمودی بازیگر نقش دامون در سریال «کلبه ای در مه» حسام محمودی در سریال «کلبه ای در مه» در نقش دامون ایفای نقش کرده است.
به گزارش هنرنوشت، حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون در سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان که از شبکه سه روی آنتن می رود، در نقش دامون ایفای نقش کرده است.
 
 

«کلبه ای در مه» عنوان سریال جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی هر شب ساعت 20:45  از این شبکه روی آنتن می رود.

 

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد  و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است ...»

 

فرخ نعمتی، رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، سیدمهرداد ضیایی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، شیوا ابراهیمی، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهدی مخبری و رضا جوشنی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

 

 
آخرین سریالی که این بازیگر در آن ایفای نقش کرده بود، سریال طنز  «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد بود که در نقش مسعود در این مجموعه جلوی دوربین رفته بود.
 
 
 
زندگینامه حسام محمودی:
 
 
حسام محمودی متولد یکم فروردین ۱۳۶۵  در  تهران و دانش آموخته رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

 

این بازیگر جوان، تجربه بازیگری خود در عرصه سینما را در سال 1391 و با بازی در فیلم های خسته نباشید و «شب بیرون  آغاز  کرد و حضورش در سریال های تلویزیونی نیز با ایفای نقش در سریال « گاهی به پشت سر نگاه کن» در سال 1393 رقم خورد.

 

 

 

حسام محمودی در فیلم های سینمایی بسیاری ایفای نقش کرده است که به شرح زیر است:
 
 
اگزما (۱۳۹۶)
 
آستیگمات (۱۳۹۶)
 
سایه فیل (١٣٩۶)
 
سد معبر (۱۳۹۵)
 
راه طولانی (۱۳۹۵)
 
مرگ ماهی (۱۳۹۳)
 
سپید به رنگ مروارید (١٣٩٣)
 
امروز (۱۳۹۲)
 
حق سکوت (۱۳۹۲)
 
مردن به وقت شهریور (۱۳۹۲)
 
شب بیرون (۱۳۹۲)
 
خسته نباشید! (۱۳۹۱)
 
رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۸)
 
 
 
 
 
از جمله سریال های تلویزیونی که حسام محمودی در آنها حضور داشته است می توان به این آثار اشاره کرد:
 
سرگذشت (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۸)
 
دل‌دار (۱۳۹۷)
 
لحظهٔ گرگ و میش (۱۳۹۷)
 
سایه‌بان (۱۳۹۶)
 
شکوه یک زندگی (۱۳۹۶)
 
گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۳)
 
زعفرانی (۱۳۹۴)
 
 
 
انتهای پیام/