کد خبر : 132717 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد - 01:27
دودکش 2 جایگزین سریال «زیرخاکی 2 » می شود سریال کمدی «دودکش 2» بعد از پایان سریال «زیرخاکی» از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

به گزارش هنرنوشت، فصل دوم سریال «دودکش» به کارگردانی برزو نیک نژاد، به زودی بعد از پایان سریال «زیرخاکی» از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

بازیگران فصل دوم این سریال، همان بازیگران فصل اول هستند که شامل هومن برق‎‌نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و با هنرمندی بهنام تشکر می شود و الهام اخوان نیز بازیگر جدیدی است که در این فصل به سریال «دودکش» پیوسته است.

 

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، "نیمه گمشده" قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیرگذار هستند!»

 

فصل اول این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از  شبکه یک سیما پخش شد.

 

پخش فصل اول سریال «دودکش»  از روز  سه شنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۲۲ در شبکه تماشا  هم آغاز شده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، پخش این مجموعه تا آغاز فصل دوم مجموعه ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب دو فصل این مجموعه به صورت متوالی از شبکه تماشا پخش می شود.

 

انتهای پیام/