کد خبر : 132713 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد - 10:58
الهه حصاری بازیگر نقش کیمیا در سریال «زخم کاری» الهه حصاری در سریال زخم کاری در نقش کیمیا ایفای نقش می کند.
به گزارش هنرنوشت، الهه حصاری در سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش کیمیا منشی شرکت ایفای نقش می کند.
 

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان  از رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی زاد اقتباس شده و یک  نوآر ملتهب است که تماشای آن برای افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود.

 

سریال زخم کاری در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است و  قسمت اول این سریال  ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد و مخاطبان این مجموعه جمعه هر هفته ساعت ۲۰  می توانند قسمت جدید این سریال را از فیلیمو تماشا کنند.

 

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی ، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (بازیگران خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، بازیگران «زخم کاری» هستند.

 
 
 
 
زندگینامه الهه حصاری:
 
 
 
الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران و دانش آموخته کارشناسی رشته زبان انگلیسی و رشته تربیت بدنی در مقطع کاردانی است که کار بازیگری را بر حسب علاقه اش از دوران دبیرستان و با ایفای نقش در گروه های تئاتری مدرسه آغاز کرد و پس از آن با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری علاقه اش را حرفه ای تر دنبال کرد.
 
این بازیگر در کلاس های بازیگری شانس آشنایی با ابراهیم وحیدزاده کارگردان سینما را داشت که به این ترتیب راه ورودش به سینما را هموارتر کرد و برای نخستین بار بازی در مقابل دوربین سینما را با فیلم «تاکسی نارنجی» به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده را تجربه کرد و پس از آن برای بازی در فیلم «نطفه شوم» ساخته کریم آتشی دعوت شد و به این ترتیب در سال 87 و در نخستین سال ورودش به سینما شانس بازی در دو فیلم را یافت.
 
 
 
الهه حصاری از سال 87 تاکنون در فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی بسیاری ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به نقش برکه در سریال «ممنوعه» ، «قلب یخی»، «شوخی کردم» و «زخم کاری» اشاره کرد.
 
از میان فیلم هایی که این بازیگر جوان بازی کرده است می توان به فیلم های سینمایی «راند چهارم»، «کروکودیل»، «هایلایت»، «سوفی و دیوانه»، «ماه گرفتگی»، «زن ها شگفت انگیزند»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»، «انتهای خیابان هشتم»، «قاعده تصادف» و «نقش نگار» اشاره کرد.
 
الهه حصاری دریافت یک جایزه بازیگری را از جشنواره اوراسیا برای بازی در فیلم «نگران نباش سارا» در کارنامه هنری خود دارد و دو بار در  جشن حافظ برای بازی در سریال های «ممنوعه» و «هشت ونیم دقیقه» نامزد دریافت جایزه شده است.
 
این بازیگر علاوه بر حرفه بازیگری، در دنیای ورزش نیز فعال است و به عنوان مربی یوگا در یک باشگاه ورزشی فعالیت می کند.
 
 
انتهای پیام/